22 Haziran 2016 Çarşamba

izledim ve daha çok dinledim


Bu ay sanki daha çok dinliyorum. Radyo tiyatrosunu keşfettim sevgili blogçu arkadaşlarım sayesinde.
Onları dinledim çok hoşuma gitti. Dinlediklerim:

1. Dostoyevski - Tatsız Bir Olay
2. Jean Paul Sartre - Gizli Oturum
3. Ahmet Hamdi Tanpınar - Yaz Yağmuru

Müzik olarak Snorri Helgason, Curved Air ve Zakkum şarkıları dinliyorum. Sıcaklarda dergi ve eleştiri kitapları okuyorum. Bir de François Ozon yönetmenliğindeki, Beş Kere İki filmini izledim. Evli bir çiftin farklı dönem ilişkilerini anlatıyor pek sevmedim :)

Bu şarkıyı çok seviyorum sana gelsin :)


26 yorum:

  1. Okumak istediğim kitapları okumuşsun :)
    İKİ filmini listeme aldım :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş radyo tiyatrosu fikri bende bakacağım ..şarkıyı da dinleyeceğim .bu sıcaklarda fazla kitap okunmuyor bende dergilerden yanayım biraz

    YanıtlaSil
  3. Eski radyo tiyatroları ne güzeldi. Bende geçenlerde yine bir blogçu arkadaşımızın sayesinde bir kaç tanesine ulaştım ama dinlemek nasip olmadı henüz...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Şarkı sabahıma çok güzel geldi.Teşekkürler. Sanatçının parmaklarını kullanışı, uzaklara dalışı ve müzik gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  5. jean paul u çok seviyorum... güzel şeyler dinliyorsun =)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    "Radyo Tiyatrosu" farklı bir şey; iyisi zihni canlandırıyor. TRT'nin Youtube kanalında da radyo tiyatroları var, belki ilginizi çeker. Bu arada şarkının, fonda sürekli çalsa sıkılmayacağım bir müziği var :) Paylaştığınız için teşekkürler :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)
      ben de oradan dinledim zaten, müziği beğendiyseniz ne ala, rica ederim :)
      huzurlu geceler..

      Sil
  7. Çok güzel bir yazı olmuş. Eline sağlık. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,

    Radyo tiyatroları vazgeçilmezdir, birilerinin dinlediğini bilmek ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  9. yeni keşiflerin ve şarkıyı çok sevdimmmm :))

    YanıtlaSil
  10. Çocuklarla rasyo tiyatrosu gecesi yapayım ben bir ara :)

    YanıtlaSil
  11. Bende hiçbişey yapmayayım hazırlık dışında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazırlıklar büyük zamanını alıyordur neslicim, kolaylıklar :)

      Sil
  12. radyo tiyatrolarına bayılıyorum.Lorca'nın Kanlı Düğünü'nü öneriyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lorca severim ya :)
      hemen listeye aldım teşekkürler <3

      Sil
  13. şarkı da çok hoş söylememe gerek var mıydı :)

    YanıtlaSil