9 Haziran 2016 Perşembe

yolcu


umut kaleminin ucu tükendi yolcu,
her köşede bir kırılma başladı.
zaman, 
masumiyetin parıltısını çoktan sildi...

sular çekildi o antik kentten,
geride soysuz bir acının ölü balıkları kaldı.
ölü balıklara ağıt yakıyor surların gölgesinde,
unutulmuş bir kadın.
gözlerini veriyor o lekenlenmiş geleceğe,
korunmasız kalbinin,
kapanmaya yüz tutan gözleriyle yürüyor.
köprüler yıkılmış, gemiler dünden yakılmış.
dinmeyen o acının kasvetli ikliminde,
isli yağmurlar yağıyor toprağa,
yama tutmayan acıların is kokan yağmurları..

söylenecek sözüm bitti deme yolcu,
söylenmemiş sözün kaldı.
orada, 
hapsedilmiş dimağının engin sularında…

26 yorum:

  1. Ne kadar bitti sansak da bitmemeli..
    Çok güzel, tebrikler :))

    YanıtlaSil
  2. Bu yolcu çok tanıdık ama haklısın söylenmemiş o kadar çok şey var ki daha :)

    YanıtlaSil
  3. Söylenecek çok söz olmalı daha... "Yama tutmayan acılar" öylesine derin ki...
    Çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman yalnız hissetsem kendimi Bloga girip başkalarını okuyorum.. Benim gibiler var demek şu dünyanın en güzel ayrıcalığı.. Valla iyi ki varsınız.. Bazen kötü, umutsuz günler olsa da tam tersi günler de olacak elbet.. O zaman da okuyup benim gibiler var diyeceğim.. Ne güzel benim gibiler..

    YanıtlaSil
  5. bundan sonra sana matmazel Eluard diycem.

    YanıtlaSil
  6. Söylenmemiş sözlerimiz nerelerde kaldı acaba ?

    YanıtlaSil
  7. Söylenmemiş sözler vardır hep...:(

    YanıtlaSil
  8. hangi yolun sonun da kaldı gittiğin yolların hangi dik yokuşlarında serilirdi yalnızlığın ey yolcu daha söylenecek binlerce kelime hazinen varken kimin kapsını çalıp binlerce umut bulacaksın oysa umutlar maviliğin masumiyetinde çoktan kirlendi ....Sessiz kaldım ..Yüreğine sağlık ....

    YanıtlaSil
  9. Bencede söylenmemiş daha çooook şey var yine dokundu bu şiirde bana yaa :)
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. masumiyetin parıltısı çoktaaan....
    yolcuların yolu bitmedikçe sözü de bitmiyor
    ne güzel şiir

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel yazmışsın çok sevdim.
    Bitiş yok, son da yok, olmamalı ...

    YanıtlaSil
  12. ''söylenecek sözüm bitti deme yolcu,
    söylenmemiş sözün kaldı.'' li cümleler...Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil