7 Ocak 2023 Cumartesi

iyi ki

06.01.2023

Kalan bir dilim çilekli pasta, boşalmış çerez tabakları, azalmış un kurabiyesi tabağı, dibinde kırıntıları kalmış büyük cips kasesi, el sürülmemiş haşhaş ezmeli çörek tepsisi. Boşalan bardaklar, darmadağınık pasta tabakları. Bir parti sonu toplayıcısı, boşalmış bir evin sonrasını, kalan ayak seslerini, buzdolabında yarım kalmış adı saklı bir şişeyi kalorifer peteğinin üstünde ısıttıktan sonra kafasına dikerek, Spotify’dan yumuşak bir müzik açarak oldukça hızlı bir şekilde toplayabilir. Evdeki dağınık enerjiyi toplaması zaman alabilir, kalan sesleri farklı şekillerde konuşturması kendince geliştirdiği bir oyuna dönüşebilir… 

Sevgili ergenusum, bugün on üç yaşına girdi. Kutlu olsun. Ben senin en çok, her durumda kendine inanmanı, yemek yanına bol soslu salata hazırlamanı, hafta sonu kahvaltıları için tarif denemelerini, kitaplardan kendine bir koza örmeni, oradan rengarenk çıkmanı, okuldaki olayları heyecanla anlatmanı, bazen sevdiğim şarkıları dinlemeni, müzik zevkime güvenmeni, dışarıda gezerken en yakın arkadaşım gibi koluma girmeni, her gece uyumadan önce iyi geceler öpücüğünü unutmamanı, sırlarını benimle paylaşmanı, çok iyi resim yapmanı, bazen blogdan çocukluk anılarını okumanı, bana da anlatmanı, çikolata zaafına beni de dahil etmeni, gizlice kıyafetlerimi giymeni, kendine özel hediyeler almanı, sevmediğin sebze yemekleri olunca beni peynir ekmek yiyerek protesto etmeni, anne senin boyunu geçiyorum demeni, daha sayamadığım, seni sen yapan her şeyi seviyorum kızım. İyi ki doğdun prensesim.

18 yorum:

  1. Dünyanın en güzel ve en tutkulu sevgisi anne ve kızı arasında olan sevgi. Dilerim ki bu sevginiz hiç tükenmesin ve nice sağlıklı, mutlu yılları böyle neşe içinde yaşayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım hep beraber:) çok teşekkür ederim, sevgiyle...

      Sil
  2. Sevgili Ergenusunuz'un doğum günü kutlu olsun:)

    Ve ayrıca bu yazıdan daha şefkatli, gururlu ve sevimli bir doğum günü hediyesi olabilir mi?!

    Nice yıllarınız olsun birlikte, sağlıkla ve mutlulukla.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle söyleyince sinir oluyor ergen değilmiş:)
      çok teşekkür ederim:)
      amin hep beraber:)

      Sil
  3. Ne güzel, nice nice mutlu yaşlara:)

    YanıtlaSil
  4. Nice mutlu, tatlı yaşlara:))) Yeni yaşı güzellikler getirsin inşallah:)))

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar, 13! dile kolay :) maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ne tatlı Bahar'cım, prensese sağlıklı mutlu yaşlar, seni de tebrik ederim kocaman ergen annesisin, maşallah size, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz güzel arkadaşım, sevgiyle:)

      Sil
  7. Sevgili can kızınızın doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, huzur dolu, sevgili ailesiyle birlikte, nice mutlu yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum:) sevgiyle ve ışıkla kalın...

      Sil
  8. O kadar güzel anlatmışsınız ki, tebessümle okudum :)

    YanıtlaSil