26 Temmuz 2024 Cuma

gezmece II


Bu sene leyleği havada görmedim ama niyet defterime fazlaca gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi yazdım.


Bodrum'u daha önce görmüştüm ama bu sene, orada daha fazla keşfettiğimiz yeni yerler oldu.  Nereleri gezdik? Yalı çiftliği, Turgutreis, Bitez, Gümbet, Gümüşlük, Akyarlar-Aspat Meydanı, Türkbükü ve Yunan Adaları'ndan Kos'a feribotla geçiş. 


"Yolcu, bir gün yolunu yitirirsen, artık eski yolunu bulmaya çalışma, yeni bir yol ara kendine..."-Ferit Edgü

Sevgiler.


10 yorum:

  1. Ferit Edgü ne güzel demiş.
    Nice sağlıklı, mutlu tatillere tükenmez maviliklerle.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışıklar içinde uyusun...
      amin inşallah..
      teşekkür ediyorum kıymetli öğretmenim, sevgiyle..

      Sil
  2. Gezmek ne iyi geliyor insana değil mi :)

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzel yapmışsınız ki, yeni yerler görmek, keşfetmek her zaman iyi gelir😊 Ben, gezen insanları gördükçe aşırı mutlu olurum hep😊 Bodrum'a seneler önce gitmiştim, sonra gidemedim. Tatil yerleri enerjik hissettiriyor insana😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı yerler, farklı kültürler yaşantı zenginliği katıyor gezenlere:) Bodrum özel bir yer:)

      Sil
  4. Harika bir tatil olmuş canım, hep güzel günleriniz olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolu dolu bir tatil oldu, teşekkürler, amin inşallah hepimiz için:)

      Sil
  5. Niyet defterine yazdığınız gezilerinizin gerçekleşmesini diliyorum. Yeni gezilerin yanında keşiflerin olması, geziyi çok daha özel kılıyor. Sevgili ailenizle bol keşifler size...
    Kıymetli paylaşımınıza teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah, hepimiz için iyilikler ve güzellikler diliyorum:) rica ederim, sevgilerimle..

      Sil