7 Mart 2024 Perşembe

Kurak Günler, 2022


Kurak Günler, Emin Alper'in yönettiği ödüllü bir film. 

Bir süredir susuzluk sorunu yaşayan, kuraklıkla mücadele eden yanıklar kasabasına yeni atanan genç savcı Emre ile belediye başkanı Selim, yerel gazeteci Murat ve kasabalılarla yaşanan problemleri anlatıyor. 

Bir ülkedeki yozlaşmış siyasi yapının halk üzerindeki etkisini okuyabilirsin bu filmde. Dahası bir sorunun, bir seçimin toplumsal linçe nasıl dönüştüğüne tanık olabilirsin. 

Kasabada zaman zaman oluşan obrukların filmin anlatısıyla bütünleştirilmesi iyiydi. Bir çatlak, bir obruk ve zamanla kapanmayan boşluklar...

6 yorum:

  1. Vizyondayken izlemiştim ve bayılmıştım. İyi ki sinema var dedirten filmlerden, siz de güzel anlatmışsınız. Bence de izlenmeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinema salonunda izlemek daha güzel oluyor, iyi bir yapımdı:) teşekkür ederim:)

      Sil
  2. İzlememiştim bu filmi ama güzel anlatmışsınız. Merak ettim. Fırsat bulursam haftasonu bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun zamandır listemdeydi ancak izledim, teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Bol ödüllü bir film :)

    YanıtlaSil