21 Şubat 2024 Çarşamba

Seinfeld, 1989

 


Seinfeld, 1989 yılında yayınlanmaya başlayan, Jerry ve arkadaşlarının komik maceralarını anlatan bir sitcom. Dokuz sezonun sonuna geldim ve paralel hayatımın tatlı arkadaşlarıyla vedalaştım. İlk kez uzun soluklu bir dizi izledim. Kendimi ödüllendirdiğimde açtığım ve beni iyi hissettiren bir diziydi. 

"Onu hatırlamak için bir yol bulursak aslında ölmemiş demektir." 

Zor dönemimde bana ışık olan bir replikti, defterime yazdım. 

Gelsin sıradaki dizi:)

12 yorum:

  1. Çok severek izlediğimiz bir diziydi, ertesi gün kesinlikle muhabetini yapardık. :)

    YanıtlaSil
  2. Diziler uzun zaman ayırmayı istiyor düşüncesiyle pek izlemiyorum. Ama güvenilir kaynaklara kulak vermek iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onlardan biriydim ama bu dizinin bölümleri kısa olduğu için tüm sezonları izleyebildim:) tabii içerik de komikti:)

      Sil
  3. ben de çok severdim, çok sıcak bir dizi gerçekten, aklıma soktun Bahar'cım:)) eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sempatik arkadaşlarımmm:) hatırlattım evett:) teşekkürler kuzucum sevgiler...

      Sil
  4. Endonezya'dan ziyaret.
    ^_^
    Bu güzel bloğu takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa hoş geldiniz:) teşekkürler, uğrayacağım size de...

      Sil
  5. Seinfeld e ben de başlamıştım önceden ancak devam edemedim. Beğenmemek ten ziyade benim bir diziyi sevmem için bir süre geçmesi ve alışmam gerekiyor. Bu dizi de aklımda kalan dizilerden. Ben de beni günlük hayattan uzaklaştırıp, içine çeken, izledikten sonra sıcak bir hava, gülümseme bırakan dizileri seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Bayıldığım bir diziydi. Iyi ki hatirlattın, internette arayayım:)

    YanıtlaSil