13 Ocak 2024 Cumartesi

Lena, Leyla ve Diğerleri


Ankara Ulus Küçük Tiyatro'da, arkadaşımın sürpriziyle izlediğim tiyatro oyunudur.

Kiev'li Lena'nın aşkı uğruna yaşadığı yeri bırakması ve İstanbul'un varoş mahallesinde yaşamasını konu edinir. 

Lena, bir bukalemun gibi bulunduğu yerin ataerkil zihniyetini benimser ve uyumlu bir Leyla olur. Ancak geride bıraktığı, içinde sürekli çatıştığı Lena onun peşini bırakmaz...

Kimlik kargaşası, baskıcı toplumların içinde belirmeye çalışan bireyler, özellikle kadınlara biçilen farklı roller altında ezilen, yok olan otantik benlikler...

8 yorum:

  1. Genco Erkal'ı Ferhan Şensoy'u ilk Ankara'da seyretmiştim. Galiba tiyatroyu ilk Ankara'da sevmiştim. istanbul'da da çok tiyatroya gittim ama aynı keyfi allamıyorum nedense. Belki sahnenin tozundan kokusundan belki de yaştan. Bilmem orda olup aynı keyfi alırmıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar iyi isimleri izlemişsiniz:)
      Ankara'da bu tarz etkinliklerin keyfi bir başka oluyor:)

      Sil
  2. İmrendim, uzun süredir ara verdiğim izleyici koltuğuna dönmeliyim dedim. Hatta tiyatro yazmayı özlediğimi farkettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kış mevsimine uygun etkinlikler:) yazmak da çok güzel olmalı:)

      Sil
  3. Tiyatro can'dır 🙏🎭🌺

    YanıtlaSil
  4. Şehre gelen tüm tiyatrolara giderdim, kendimi yollara vurduğumdan beri tiyatroyu ihmal ettiğimi hatırlattın bana mavim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil