22 Aralık 2022 Perşembe

Evgeny Grinko gecesi


20.12.2022

2022 hayallerimden birini yıl sonlanmadan gerçekleştirdim. 

Evgeny Grinko konserine gittim. 

Ekibi ve sahne performansı bambaşka bir boyuttu.

Onunla fotoğraf çektirmek için sıraya bile girdim:)

2022'nin en uzun gecesi benim için 20 aralıktı.

Teşekkür ederim.







“Her imge, dünyanın gerçekliğinden bir şeyler götürmeli, her imgede bir şeyler kaybolmalıdır… Sanatın ve ayartmanın sırrı budur. Michaux’nun sözleriyle, sanatçı “hiçbir iz bırakmama yönündeki temel itkiye var gücüyle direnen” kişidir.” (Baudrillard, Sanat Komplosu)

10 yorum:

  1. Gitmek istediğim birkaç konser var benim de bu yaz ^^

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yılın son günlerinde bir dileğin gerçekleşmesi:)) sevgiler Bahar'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok özeldi Erencimm, teşekkür ediyorum:)
      sevgilerimle..

      Sil
  3. Bunları okurken youtube üzerinden Evgeny Grinko mix dinliyor olmam :) Çok şanslısınız, özellikle valse favorim. Umarım bir gün ben de gidebilirim konserine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir tesadüf:) valse çok severimmm:) gitmenizi yürekten diliyorum..

      Sil
  4. Bende canlı olarak dinlemek istiyorum Allah'tan çok sık oluyor konserleri yoksa ertelediğime aşırı üzülürdüm

    YanıtlaSil
  5. Ruhu dinlendiren bir paylaşım.
    Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil