20 Mart 2021 Cumartesi

Doğum Günü Kızı- Haruki Murakami



Doğum günlerinin enterasan olduğunu düşünen Murakami’nin ilk kez bir öykü kitabını okudum. Doğum günü senin için yılda sadece bir gün, gerçekten de özel bir gündür. Ona gereken önemi vermelisin.

Yirminci yaş gününde lüks bir İtalyan restoranında çalışan garson kız, vardiyasını değişeceği arkadaşı rahatsızlanınca izin alamaz. Zaten kutlamayacağım diye düşünür. O sırada restoranda bir görev değişikliği olur ve kız farklı bir ortamın içinde bulur kendini. Yalnızca bir dilek hakkının olduğu tuhaf bir ortam...

Şaşırtmacalı bir öyküydü benim için, sevdim :)

***

“İnsan ne dilerse dilesin, ne kadar uğraşırsa uğraşsın, önünde sonunda olup olabileceği kendisinden başka biri değildir.”s.57

10 yorum:

  1. Çok merak ettim kitabı. Akıl listeme ekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Blog mahallemizde Murakami okuyan bir ben kaldım galiba :)
    henüz okumadım ama kendisini okuyan herkes ya aşık ya nefret ediyor o yüzden çok kararsızım

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç ve merak uyandırıcı filmi var mı acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Murakami'yi çok severim, ama bu kitabını okumaya fırsat bulamamıştım. Açıkçası murakami sevgimi bilen biri doğum günümde bu kitabı hediye eder belki diye bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  5. kapağını da çok beğendim :)

    YanıtlaSil