4 Ağustos 2013 Pazar

Bir şair daha..

              



            Alacakaranlıktaki ülkenin şairi, Ahmet Erhan'da öldü... Onu okuyun, okutun..
Mekanın cennet olsun..


Görüp göreceği son şey bu şiirdir dünyanın
Çığlığımdan arta kalan bunlar olacak
Aklımın son kırıntılarını da burada harcıyorum
Bundan böyle ibreler hep eskiye vuracak
Yakınmıyorum, yerinmiyorum hiçbir şeyle
Kalırsa odalarda unutulmuş birkaç şiir
Bir yeniyetmenin altını çizeceği dizeler benden
Senin adın nasılsa bir gün hepsini tamamlayacak


                                                                   Ahmet Erhan

21 yorum:

  1. Mekanı cennet olsun.
    Şairler gitse de sözleri hep kalır...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Onların sesini unutmadan açıldığımız ak denizlere..

      Sil
    2. Saygımız oyuna sonsuz ama game over

      Sil
    3. Her zaman kaybeden insan olur. Ya hayatla ya ölümle..

      Sil
    4. zıtlıkların gölgesinde büyür.

      Sil
  3. Ölümler üzücü hatırlanmamak daha üzücü olur.

    YanıtlaSil
  4. düşündürücü dizeler..
    şairler gitse de izleri kalır ve asla silinmeyen izler ...

    YanıtlaSil
  5. Ölürken bunları yazabilmek..büyük bir kabulleniş,güzel bir gidiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındalık, kabulleniş ve sonsuzluk..
      onlar giderken şiirlerini bıraktılar..

      Sil
  6. Yakınmıyorum , yerinmiyorum ... Ölümsüzlük bu şairlerin yaptığı bu fani dünyadan adları bıraktıkları göçmüyor hiç :)

    YanıtlaSil
  7. şiirler şairlerin aynasıdır onları bi ömür yaşatırlar, mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil