1 Temmuz 2013 Pazartesi

NEGATİF ENERJİLERDEN KORUNMA


"1.) DENİZDE YÜZMEK : 

Denizde en iyi arındırıcılardan olan su ve tuz bulundurğundan denizde yüzmek iyi bir arındırma tekniğidir. Özellikle musallat ve benzeri olaylara maruz kalan kişiler gemide seyahat ederken yada köprüden geçerken rahatlama hissetmelerinin sebebi budur. 

2.) TOPRAKLAMA YAPMAK : 

Yine iyi en iyi arındırıcılardan olan ve 4 elementten birisi olan toprağın negatif enerjileri çekme özelliğini 
kullanmış oluyoruz. Yalın ayakla çimlerde ve toprakda yürüdüğümüzde vücuttaki statik elektrik ve enerji alanına yapışmış negatif enerjiler toprağa gönderebilirsiniz. 

3.) MEDİTASYON YAPMAK : 

Meditasyon ruhsal enerjinizi güçlendirir

4.) TUZ :

 Hergün üzerinizde 1 çay kaşığı tuz taşıyarak negatif enerjilere karşı korunma sağlıyabilirsiniz. Fakat akşam eve geldiğinizde tuzu lavaboya dökün. Birgünden fazla üzerinizde aynı tuzu tutmayın . Ayrıca tuzlu suyla duş alabilirsiniz. 

5.) SİRKE :

Evinizi ,aracınızı sirkeli suyla temizleyip sirkeli suyla duş alabilirsiniz. 

6.) POZİTİF DÜŞÜNCE : 

Olumlu düşünce ile ve auranızın güçlü olduğunu imajine ederek enerji alanınızı güçlendirebilirsiniz. 

7.) ÜZERLİK TOHUMU VE ADAÇAYI YAKMAK : 

Adaçayı ve üzerlik tohumu tütsü yaparak negatif enerjileri temizliyebilirsiniz.

8.) BİOENERJİ YAPMAK : 

Bioenerji seansı yaptırarak auranızdaki negatif enerjileri temizleyebilirsiniz."
                
                                                                                                                         Derleme

14 yorum:

  1. Sirkeyi peygamber efendimiz yaparmış.Çok merak ediyorum aslında.Toprak ve deniz bende de çok işe yarıyor gerçekten.İşin özü sanırım doğayla iç içe olmak lazım ama nerdeee?!!Öptüm,pozitif nerji yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirke her şeyde etkili canım.mucizevi bişey yani.
      doğayla iç içe olmaya çalışmalı çocuklarda çok seviyor toprağı canlıları:)
      ben de sana gönderdim tüm pozitif enerjilerimden:)

      Sil
  2. Tuz işi baya ilginç geldi bana. :) Denemek lazım, pozitif olmak lazımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler var değil mi.Ben de uygulamaya çalışıyorum
      hep pozitif olalım doğru:))

      Sil
  3. Meditasyon yapmak lazım da orada biraz destek lazım :)
    Ama ne yaparsam yapayım murphy kanunları peşimi bırakmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda güzel kitaplar var netten de faydalanabiliriz aslında.
      evet ya bir de o kanunlar olmasa:)

      Sil
  4. Trabzon da çocuğu olmayanlara 'köprüden geçmek' tavsiye edilir :)))
    Tuzu bilmiyordum, kesin deniyeceğim canım,sirkeyi ara ara yapıyorum :) Çok faydalı bir post olmuş,tşkler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyodum:)
      ben de okuduklarımı sizlere de faydalı olması adına paylaşıyorum
      beğendiyseniz ne ala:)
      sevgiler canımm:)

      Sil
  5. Çok güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim uygulayabiliriz,
      rica ederi:)
      sevgilerimle

      Sil
  6. Sirke ile yıkanmak ilginç geldi..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu kötü ama olumlu tesiri fazla,denemek lazım
      sevgiyle..

      Sil
  7. sahane bır paylasım kesın yapacagım tuz ve sırkeyı canım cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım denemelisiniz,ihtiyacımız oluyor çoğu zaman:)
      sevgiyle..

      Sil