19 Kasım 2012 Pazartesi

Gülce'nin okul çalışmaları




     Bugün okulda yaptığın çalışmaları büyük bir coşkuyla getirdin eve.Hepsini tek tek anlattın.O minik ellerinle yaptığın çalışmalar çok güzeldi kızım.Sonra mutfağa geçerek saklama kabından sevdiğin ıslak keki çıkararak yemeye başladın.Sen "ıımmmhhh ımmhh çok lezzetli olmuş,çok güzel olmuş,en sevdiğimden yapmışsın"diyerek kendinden geçercesine yerken ıslak kekini,ben gözlerine baktım ve hayattan öyle tatlı,lezzet alacağın anlar diledim sana.O minik ellerin hayatın en estetik yanlarına değerek büyümesini geçirdim içimden.

13 yorum:

  1. ne guzel seyler bunlar..uzun zamandır blog gezmeyen ben ozlemısım senı..hedıyelerını yayınlamıstım blogda o gunden sonra sende uzun sure yazmadın zaten :((( hayat sana heo mutluluk getrsınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,tatil zamanı olduğu için göremedim o postu,yeni gördüm,çok zarifsin,ben teşekkür ederim.aslında hep okuyorum blogunu,bir de profil ismimi değiştirdim,yorum bırakıyordum yani.ben de özledim seni daha sık yazıcam:)çook öpüyorum.

      Sil
  2. Damak tadımız aynıymış cimcimeyle. ben de bayılırım ıslak keke :D

    YanıtlaSil
  3. Postunu yüzümdeki kocaman gülümsemeyle okudum, sanırım elinden çıkan bir kaç satır benim gözlerimi bulandırmak için yeterli. :]

    YanıtlaSil
  4. tatlım benim ne de güzel boyamış minicik sevimli elleriyle yerim ben seni gülüşümmm...

    YanıtlaSil
  5. Ne mutlu huzurlu bir paylasim olmus Baharcim, gulceni ve seni sardik sarmaladik...atesin bu gunlerini sabirsizlikla bekliyorum:)

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mügecim biz de sizi sevgiyle kucaklıyoruz,bıcır bıcır konuşacağı günler yakında,tam yemelik oluyorlar hakikaten:)

      Sil
  6. Bie anne olarak,bende aynı şeyleri diliyorum Gülce ye:)
    Çalışmalarına bayıldım,maşallah kuzum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok özledim ben sizi:(

    YanıtlaSil