28 Ağustos 2024 Çarşamba

Serre Moi Fort, 2021



Sımsıkı Sarıl Bana adlı filmin, bir kadının ailesinden uzaklaşma hikayesiyle başladığını sandım. Fakat sonrasında ailece gidilen bir kayak merkezinde, kadının eşi ve çocuklarının mahsur kaldığını, kurtarılma çalışmalarının ancak baharda süreceğini fark ettim. Ardından çeşitli zamanlar üzerinden bir yas sürecinin ilginç işaretlerini topladım. Kadın, baharın gelmesini beklerken kendi hayatını eskisi gibi sürdürürcesine hayal dünyasında yaşamaya çalışıyordu. Böylelikle, karmaşık duygular üzerindeki hızlı geçişleri edebiyattaki bilinç akışı tekniğine benzettim. 

Olay örgüsü kapalı ve karışık olduğu için temayı bir kaşif gibi anlattım:) Sandım, fark ettim, topladım, benzettim, gibi gibi... 

Sevgiler.

6 yorum:

  1. Hüzünlü gibi sanki ama değil gibi de anlayamadım (:

    YanıtlaSil
  2. zor bir film galiba Bahar'cım, bana gelmez:)) eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamlar karışınca bulanıklaşıyor:)
      rica ederimm, sevgiler:)

      Sil