17 Nisan 2024 Çarşamba

Frasier, 2023

 


İzlediğim uzun soluklu Seinfeld dizisi bitince önce mini dizilere takıldım. Daha sonra Robert'ın kitabında sıklıkla bahsettiği Frasier dizisini araştırmaya koyuldum. 

Ben dizinin eski versiyonunu ancak sıraya koymuşken yeni versiyonu yayınlanmış bile:) Bu sefer dizinin yeni versiyonunu izlemeye karar verdim. Bu sezonda 68 yaşındaki kibirli psikiyatrist, Frasier Crane,  Harvard Üniversitesi'ne hoca olarak dönüyor, çocukken ihmal ettiği oğluyla büyük bir evde yaşamaya başlıyor. İkilinin ve yakın çevresinin başından geçenler ince nüktelerle, kıvrak zeka oyunlarıyla izleyenlere aktarılıyor. İlk sezonu bitirdim, iyi bir izlenim bıraktı. Devam ederim diye düşünüyorum. Eski, başlangıç sezonlarına döner miyim? Bilemem...

Benimle yürüyen dizilerden bahsetmişken, sinema günceme Star Wars 8'i de bitirdiğimi not düşeyim.

Namaste! 

8 yorum:

  1. Hiç duymadığım bir dizi, hem de farklı yapımları varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkışı 1993-2004 yılları arasındaymış:)

      Sil
  2. Bu yıl yerli- yabancı dizilerden çok uzak kaldım. Ama bir kez daha anlıyorum ki seçici blog arkadaşlarımdan öğreneceğim çok şey var. İrvin Yalom'un eserleri, çevirileri de her zaman değerlidir.
    Her şey öyle hızlı değişime uğruyor ki, uyum sağlayabilenlere ne mutlu.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetişebildiğim kadarıyla kıymetli öğretmenim:)
      teşekkür ediyorum, sevgiler..

      Sil
  3. Bu dizinin eski versiyonunu biliyorum. Yenisini bilmiyordum. İzleyen gözlerinize sağlık olsun. İyi seyirler size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski versiyonunu beğendiniz mi? Dizilerin genelde eski versiyonundan başlarım ama bu sefer değişiklik yapasım geldi:) çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  4. ilginç bir diziye benziyor, göze de hitap ettiğini düşündüm, eline sağlık Bahar'cım:)

    YanıtlaSil