10 Haziran 2023 Cumartesi

eğitici çizgi filmler

 


Okulun son günlerine yaklaştık. Birinci sınıfı bitiren öğrencilerimle okulun son haftalarını eğlenerek geçiriyoruz. Çünkü ders kitaplarını bitirdikten sonra seviye üstü bazı çalışmaları da işlemeye gayret ettim. Resim konusunda farklı çalışmalara başladım ve resim çalışmaları epey gelişti. Onun dışında baloncuk yapıyoruz, kitap okuyoruz, oyunlar oynuyoruz, animasyon filmleri ve çizgi film izliyoruz. 

İlkokul seviyesi eğitici çizgi filmler:

1. Doctor Mac Wheelie

2. Peppa Pig

3. Niloya

4. Harika Kanatlar

5. Kaplan Daniel'in Dünyası

6. Arı Maya

7. Şirinler

8. Heidi

9. Dora ve Arkadaşları

10. Gökkuşağı Ruby

Öğrencilerimin ve kızımın sevdiği çizgi filmlerin başında bunlar geliyor.

Keyifli bir hafta sonu dilerim💙

8 yorum:

  1. Pek çok anne-baba böyle bir listeye ne kadar ihtiyaç duyuyordur. Özellikle çocuklar için seçici olmak gerek.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçenek fazla olunca seçicilik kaçınılmaz oluyor.
      teşekkür ederim, sevgimle...

      Sil
  2. Ne güzel bir liste Bahar'cım, eskiden severek izlerdik hepsi de çok güzel eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de çok sevdiklerim var:)
      teşekkür ederim sevgimle..

      Sil
  3. Dinozor Barney ve arkadaşları vardı Metehan küçükken, onu çok severdim ben.

    YanıtlaSil
  4. Yaa:))) Çok seviyorum çizgi filmleri:))) Şirinler'i çok izlerdim, bir de Candy:))) Ne güzel bir liste hazırlamışsın, emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker kız Candy bende çok severdim:) senin de güzel yüreğine sağlık...

      Sil