2 Ocak 2020 Perşembe

How To Grinch Stole Christmas - 2001


Yeni yıla hasta bir şekilde girdim. Gülce'nin günler öncesinde buzdolabına astığı yemek listesini yapamadım. Hazır bir şeyler söyledik mecbur :) Uyanınca, hani yatağın içinde yeni yıl sabahı film izleyecektik, dedi. Tamam dedim. 

Sevgili kağıt salıncak ın hazırladığı christmas filmleri postu aklıma geldi. Açtım listeyi, haydi seç dedim :) Grinç'i seçti. Dr. Seuss olarak tanınan Amerikalı çocuk edebiyatı yazarının kitabından uyarlama bir film, Grinç. Noel'den ve noel hazırlıklarından nefret eden Grinç'in mücadelesini ve öncesini izliyoruz. Ortam, oyuncular, atmosfer tam olarak noel ruhunu yansıtıyordu, sevdik, teşekkürler kağıt salıncak 💙


2 yorum:

  1. Beğenmenize çok sevindim, yenı yıl sabahı yatakta film izlemek harika bir fikirmiş :))

    YanıtlaSil