24 Nisan 2014 Perşembe

Şiirsel





16 yorum:

  1. Şiir dedim mi ben benden geçiyor :) Şimdi olduğu gibi ne güzel şiirler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana benziyor sen gibi güzel sen gibi duygu yüklü :)

      Sil
    2. En çokta sana benziyor baksana mavi mavi bakıyorlar :) Günaydın canım :)

      Sil
    3. canımm hep maviye dönüşsün anların :)
      günaydın :)

      Sil
  2. Yine en güzelinden şiirleri paylaşmışsın :*

    YanıtlaSil
  3. Şiir, şiir,şiir..Geçen demiştim ya güne şiirle başlamak iyi geliyor diye, zamanı mühim değil anlaşılan :))
    "Uğraşma boşuna
    Şiir yazamazsın
    Bu kadar maviyken gökyüzü
    Ve deniz
    Böyle yanıbaşındayken."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şiirin zamanı yok şenaycım :)
      çok hoş dizeler sabahattin kudret aksal' a ait.

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel şiirlerin ::)
    Bizi buluşturdun ya bu şiirler ile sen ayrı bi güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de çok seversin arada böyle şiire bıraktığım oluyor kendimi :)

      Sil
  5. Şiirsel sabahtan en güzel payımı aldım gidiyorum:) Yine çok hoş çok güzel... Böyle değişik sevilesi şiirler hep sende:) Yüreğine sağlık mavimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senden huzurumu alıp gidiyorum maşallah iyi anlaşıyoruz :)
      harika.
      sende en huzurlusu oh ne güzel :)

      Sil
  6. mavi sana çok yakıştı senin kentin,senin dünyan:)
    sen paylaşınca daha bir anlamlı canım benim:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel dörtlükler...şiir sensin MAVI...

    YanıtlaSil