24 Nisan 2014 Perşembe

Ergin Günçe'den


Attan Düşen
Yalnız ben miyim üşüyen
Morarırken deniz ayaklarımda - Ekim, Kasım
Duymazlıktan gelerek annesini
Çiçekleriyle süslü atı boş
Ölüyor şimdi bir derede
Rüzgâr dallara asıyor şapkasını
Kâğıt fenerlere yalınayak
Başlar bir dağ marşı
Küçülür gerimizde orman
Ağzı üzgün bir demirci şarkısı
Koyu saçlarında güneş - Ekim, Kasım
Duymazlıktan geliyor annesini
Yüzü al olsa keşki yanaklarında
Sıcaktır öğledir ikindidir güzdür
Yalnız ben miyim üşüyen
Çıplak. Dağılırken hüznü göğe
                                   Ergin Günçe

12 yorum:

  1. Harika paylaşımmmmm , senin şairlerin benimde oluyor seninle büyüyor şair sevgim :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviniyorum böyle düşünmene :)
      Ergin Günçe Ülkü Tamer 'in tarzına yakın bir yol açan sıkı bir şair.
      bu aralar okuyorum da paylaşayım dedim :)

      Sil
    2. Baharim.gec oldu cok ozur diliyorum. Bi eposta adresiyle aciliyir bn oyle yapmistim opuyoruuum :)

      Sil
    3. rica ederim canım tamam hesabı açmaya çalışacağım
      ve açarsam senin paylaşımlarını da görürüm :)
      çok öpüyorumm

      Sil
  2. Gelmiş yine harika bir şiir :)
    Şiir çok severim de bu kadar okumaya heveslenmezdim sen olmasan :)
    Kucaak dolusu sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşfedilesi o kadar güzel dizeler var kii :)
      güzel geceler tatlımm :)

      Sil
  3. başlar bir dağ marşı ne güzel bir dize

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş şiir tarzlarıyla tanıştırıyor keyif almamı sağlıyorsun... Paylaştığın tarzlar hep hoşuma gitmiştir. Bu da onlardan biri.

    YanıtlaSil