4 Kasım 2023 Cumartesi

Submarine, 2010

 


oğu insan kendini yeryüzünde benzeri olmayan bireyler olarak görür. Bu düşünce onları her şey yolundaymış gibi yataklarından kalkmalarını, yemek yemelerini ve boş boş gezinmeleri için motive eder. Adım Oliver Tate."

Denizaltı, bu cümlelerle başlar... Oliver, on beş yaşında bir genç. Kendinden uzak, birbirlerinden uzak ebeveynlerinin ilişkilerini kurtarmaya çalışır. Okulundan Jordana adında bir kıza aşık olur. Hem aşkını yaşama, yaşatma; hem de ailesini boşanmanın eşiğinden kurtarma çabaları Oliver'i epey uğraştıracaktır. Submarine, bana göre, hem komik hem de melankolikti...

Film boyunca, mücadele ergeni Oliver'in yaşadıkları Alex Turner şarkılarıyla taçlanır. Bu  şarkılar müzik listende uzunca bir süre kalabilir...

*

Star Wars 7 izlendi.

6 yorum:

  1. Her insan benzersin bir hazinedir ama kendini böyle görmenin bir dozu olmazsa safi egoya dönüşebilir insan. Filmi izlemedim ama tavsiye için teşekkürler mavim ve günaydınlar, iyi pazarlar arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla ego bozuyor her şeyi:) rica ederim canım, keyifli pazarların olsun:)

      Sil
  2. Submarine'i çoook uzun yıllar önce izlemiştim. İyi ki hatırlattınız, tekrar izleyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de uzun zamandır listemdeydi, ancak izleyebildim:) hoş geldiniz:) bu arada blogunuzu görüntüleyemedim...

      Sil
  3. Sanki rahat rahat izlenince keyifli olacak bir film gibi, tatlı görünüyor fragmanda ve bazı çekim açıları ilginç geldi :)

    YanıtlaSil