14 Ekim 2023 Cumartesi

çember


Fon/ Zemin: Laciverte çalan bir mavi, turkuaz. Mavinin her tonundan bir tutam.

Şekil: Hayatın seni içine attığı çemberler. Çember içinde başka başka çemberler. Onların içinde nefes alan kendimi görüyorum. O masum kızı çok seviyorum. Öyle güzel, öyle güçlü ve inançlı ki....

Oraya gülümseyerek, karanlığın içindeyken bile görebildiğim ışık huzmelerini kuşanarak bakıyorum. Feri sönen gözlerime aldırmadan bakıyorum. Hayatta hiç bir şeye şaşırmıyorum. Her an her şey olabilir, herkes her şeyi yapabilir. Başıma gelenleri tekamül yolculuğuma ekleyerek duruyorum. Orada. Cumhuriyet Senfoni Orkestrası'nın yeni binasında geziyorum. Kızımla, yol arkadaşımla, sevdiceğimle, ışığımla... 

Güç seninle olsun, Yodaaa kalp kalp💓




4 yorum:

  1. O çemberler ne çok şeyi dile getirir. Mavinin her tonunu ne çok severim.
    "Feri sönen gözlerim" deyişi beni düşündürdü. Gören gözlerinin ışığı hiç sönmesin sevgili Bahar.
    Daha nice baharlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi iyidir:) amin sevgili öğretmenim, nice baharlara ulaşabilmek dileğiyle...

      Sil
  2. Ne güzel bir an, anı..

    YanıtlaSil