20 Kasım 2022 Pazar

Ben Bir Ağacım- Orhan Pamuk


Orhan Pamuk’un eserlerinde yer alan kahramanların hikayelerinden oluşuyor, Ben Bir Ağacım...

Tarihin çocuksu yanıyla, çocukluğun unutulamayan yanının kesiştiği bu hikayeler; Pamuk’un hayal dünyasından derin izler taşıyor…

***

Dünyayı korkulacak kadar şaşırtıcı yapan şey, âlemin sanki bir hikâye anlatmaya kalkmasıydı...

“Ben bir ağacın kendisi değil, manası olmak istiyorum.”

“Daha şaşırtıcı olan dünyaydı artık; yeniden keşfettiği, ilk defa fark ettiği yeni bir dünya.”

10 yorum:

  1. Bu kitabı yarıda bıraktım diye hatırlıyorum. Tek sevdiğim kitabı, Cevdet Bey ve Oğulları olmuştur.

    YanıtlaSil
  2. başarılı bir yazar ama neden bilmem ben okumuyorum

    YanıtlaSil
  3. Orhan Pamuk'un Kar romanını çok severek okumuştum ben de:)

    YanıtlaSil
  4. Çok severek okumuştum ben de Bahar'cım eline sağlık:)

    YanıtlaSil