29 Eylül 2021 Çarşamba

4.sınıf hikaye kitabı önerileri

 


Selamm:)

Bu günlerde arkadaşlarımla öğretmenler odası gündemimiz, 4.sınıf öğrencilerimize hangi kitapları okutalım? 
Evdeki çocuk edebiyatı eserlerinden derlediğim küçük bir liste:

- Küçük Prens, Antoine de Saint-exupery
- Alice Harikalar Diyarında, Lewis Carroll
- Süper Gazeteciler, Aytül Akal
- Küçük Kara Balık, Samed Behrengi
- Küçük Koşucular, David Almond
- Çilekli Dondurma, Sevim Ak
- Sakız Kızın Günleri, Sevim Ak
- Dilek Meclisi, Selahattin Saygı
- Uçan Sınıf, Erich Kastner
- Çatıdaki Gezgen, Behiç Ak
- Sihirli Kaykay, Fatih Erdoğan
- Yaşasın Ç harfi Kardeşliği, Behiç Ak
- Hayaletten Mektuplar, Mavisel Yener
- Gizli Bahçe, Frances Hodgson Burnett
- Bisiklet Yarışçıları, Ferda İzbudak Akıncı
- Işığın Çocuğu Arel, Koray Avcı Sakman
- Bunun Adı Findel, Andrew Clements
- Gizemli Anahtar, Andrew Clements
- Charlie'nin Çikolata Fabrikası, Roald Dahl
-Zaman Bisikleti, Bilgin Adalı

Bu listeye Türkiye İş Bankası Yayınları'nın Dünya Çocuk Edebiyatı çocuk eserlerini de ekliyorum.


6 yorum:

  1. ilaç gibisin ilaç. henüz 8 yaşına yeni girdi ve okumaktan nefret ediyor. çok panik yapmıyorum çünkü ben yanında çok okudum, bir tür tepki de olabilir belki ya da zamanla beni örnek alıp belki okumaya başlayacak.. kendi yoludur, ben yapabileceğimi (kitap almak, motive etmek, yanında kendim örnek olmak) yapıyorum.. şimdi bloğunu aratayım bakalım önceki yaşlara dair önerilerin de var mı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet karşıt tepki de geliştirebiliyorlar.
      kitap etiketinde toplu olarak ilkokul seviyesi kitap önerileri diye de paylaşmıştım:
      https://bahargulce.blogspot.com/2019/11/ilkokul-seviyesi-okunmas-gereken.html
      umarım faydası olur, teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Ne değerli bir liste olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ben de kendim için birini not aldım :)

    YanıtlaSil