21 Şubat 2012 Salı

2 Yaş,1 Ay,2 Hafta,1 Günlük Gülce'den İnciler...

-Annecim seni çok seviyom,babayı da,halayı da,herkesi çok seviyom....
-Annecim du verebili mimimisin?
-Anne bu ne?
-Ayşe bebek altına çiş yapmış
-Anne çişim geldi
-Hala,anne cicimizi giyinip Acun 'a gidelim.
-Baba ben Adıyaman'a gidebili mimimiyim?
-Anne hamuydan bebek yaptım
-Dedecim bize gel
-Baba damlubağaya bak
-Anne Pamuk'u anlat
-Tıtıl hepsini yemiş
-Bir anne ödek vamış bir de baba ödek.
   Gülce bıcır bıcır her şeyi konuşuyor.Bizimle sohbet ediyor,merak ediyor,soru soruyor.Özellikle bir şey isterken "Verebilir misin?"derken uzatıyor ve çok şirin oluyor.Şu sıralar"Ayağına Diken Batan Süper Karga"yı okumayı seviyor,"çocuğum" yazan kısımları hemen biliyor.Legoları,hamurları ile oynamayı güzel vakit geçiriyor.Ama bazen olur olmaz her şey için ağlıyor,ya da biz ne dersek tersini iddia ediyor.Hayır bu öyle değil gibisinden.Biz de tamam kızım öyle değil diyoruz yoksa çok huysuzlaşıyor.Bazen tahammülümü hakikaten zorladığını düşünüyorum.Böyle durumlarda sevgili Başak'ın krizsavarını uygulamaya gayret ediyorum.Şimdilik kısa haberler böyle.Görüşmek üzere dostlukla ve sevgiyle...

2 yorum:

  1. Merhaba
    blog okumada da yazmada da yeniyim. Eski yazılara yorumları okuyor musunuz bilmiyorum. Ama yazmak istedim. Geçtiğim günlerde tesadüfen bloğunuza rastladım. ve o zamandan beri vakit buldukça okuyorum. Bir blog okudum ve hayatım değişti gibi bir durum oldu benim için. Çünkü sizin sayenizde diğer kaç bloğu da takip eder oldum. Ve yanlız olmadığımı anladım ve birden herşey daha kolaylaştı, daha dayanılır oldu. ve nihayetinde benim de bir bloğum oldu. benim de 23 aylık bir kızım ve neredeyse 13 yaşında bir oğlum var. Ama oğlumu büyütürken o kadar tecrübesiz ve sahipsizdim ki ne çok yanlış yaptığımı şimdi anlıyorum. aynı yanlışları kızımda da yapmak istemiyorum. o yüzden başka annelerin tecrübelerinden de faydalanmak istiyorum. bir öğretmen ve yeni bir anne olarak tanımasam da sizi takdir ettim gerçekten. zaman zaman yardımlarınızı isteyeceğim durumlar oluşacaktır eminim. diğer yazılarınızı da takip beğenerek takip ediyorum. tekrar görüşmek dileğiyle. sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin kartanem:)
      Yeni blogcu olarak aramıza katılman ne güzel,uğrayacağım bloguna.
      Ne güzel şeyler söylemişsiniz çok teşekkür ediyorum
      ben kızımın gelişimi ile ilgili araştırmalarımı diğer annelere de faydalı olması açısından paylaşıyorum bir de edebiyata ilgim var düşsel şiir,öykümsü tarzı yazıyorum.
      Hepimiz anne olarak aynı duraklardan geçiyoruz,aynı payda da buluşuyoruz çoğu zaman.
      Bildiklerimizi,yaşadıklarımızı paylaşmak hem faydalı oluyor hem de rahatlatıcı.
      Kesinlikle yalnız değilsiniz istediğiniz konuda yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
      sevgiyle...

      Sil