Bugün Emine Işınsu Anadolu Lisesi'nde gençlerle buluştuk. Yazma süreci ve hikayeler üzerine söyleştik.
Emeği geçen değerli okul idarecilerine, öğretmenlerine ve geleceğin ümidi olan gençlere yürekten teşekkür ediyorum. Çok güzel bir gündü.
Sevgiler.
Gençlerin bu tür söyleşilere, güzel örneklere, rol modellerine ne çok ihtiyaçları var sevgili Bahar. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Geleceğin yazar ve şairleri sanat yaşamına böylelikle adım atıyorlar.
YanıtlaSilBu tür etkinlikleri düzenleyen okul yöneticilerini de kutlamak gerek.
Yüreğine, emeğine sağlık. Gençlere çok yararlı bir çalışma olmuştur.
Bu tür etkinlikler edebiyata meraklı yeni nesil için oldukça önemli. Okul yöneticilerinin desteği, bu yöndeki geniş bakış açıları böyle güzel buluşmalara yer açıyor. Bu anlamda onlara müteşekkirim:) Deneyimlerimi paylaşmak beni de iyi hissettirdi. İmza esnasında söyleşiyi faydalı bulduğunu söyleyen öğrenciler oldu. Amacına ulaşması kıymetli, teşekkür ediyorum:)
Silbahar sizin adınıza o kadar mutlu oldum ki... fotoğraflarda da çok tatlı görünüyorsunuz hepiniz :)
YanıtlaSilOrtamın enerjisi olumlu anlamda yüksekti:) çok teşekkür ediyorum:)
SilTebrik ederim ne güzelsiniz 🥰
YanıtlaSilTeşekkür ederim Elsacım:)
SilTebrik ediyorum sizi.
YanıtlaSilTeşekkürler:)
Sil