2 Aralık 2012 Pazar

Pazar aktivitelerinden



    
       Güzel bir Pazar kahvaltısı sonrasında Gülce ile el baskısından,yılbaşı kapı süsü yaptık ve keyifle kapımıza taktık.Yılbaşına daha var ama aktivite yapma duygularımız kabarınca dayanamadık.
      Şu aralar Nazımız babasının galaksi telefonu ile bozmuş durumda,sürekli oradan çizim yapmak istiyor.”Güzel bir annem varmış,beni okuldan alırmış” şeklinde bana şarkı bestelemiş sürekli onu söylüyor.Uyanmadan önce “Anne bak  uyanacağım,bana günaydın de”Jdiye direktifler vermekten hoşlanıyor.Beni üzdüğünde Türk filmlerindeki artistler gibi yaptığım ağlama taklidime dayanamıyor her dediğimi  yapıyor. Yemek bile yiyebiliyor böylelikle.Heyooo yeni  bir metot keşfettim kendiliğindenJKuaför,market ikilisi ziyaretlerimizi de bitirince eve attık kendimizi.Uyuduktan sonra kulaklıklarımı takıp müzik dinleyerek temizliğe giriştim resmen yerleri kazıdım her tarafı pırıl pırıl yaptım sonra her şeyin bir sürede olsa böyle kalmasını diledim öyle izledim,bir güzel kahvemi yaptım,akşam yemeğini de babamızın üstüne attım.
Sevgili pazartesi,biz seni güzel karşılamaya hazırız sen de hazır ol ama.
Son zamanlardaki Gülce,arkadaşı Roza ile beraber.


19 yorum:

  1. süpersiniz canlarım yaa:)evi kırklamışın yine dinlemek nedir bilmezsin kuzum sen ya aynı anda nasıl her şeye bu kadar yetişebiliyorsun şaşkaloz oldum:D
    gülllüşüm de çok tatlı yinee keyiften baygınlık geçiriyor gibi:D
    bu arada kapı süsünüze de bayıldım ben de istiyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiş takılmış gibi dönüyorum bazen de acayip salıyorum var ya,dökülüyorum.
      Gülüş arkadaşlarının yanıdan pek mutlu oluyor,kapı süsünden sana da yaparız,tek istediğin o olsun,aaaa:)

      Sil
  2. Bayildi o suse ellerinize saglik :-D masallah diyorum o temizlik temposunaa :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yapalım canım,temizlik temposu başlayana kadar başladıktan sonra çabuk bitiyor:)

      Sil
  3. Ah Pazartesi pazardan başlıyoruz onu düşünmeye değil mi? Hep aynı:) hadi bakalım iyi haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pazartesi sendromlarını aldırsınlar ruhumuzdan,sana da iyi haftalar...

      Sil
  4. Ohh evin mis olmuş :) bol bol bak keyif yap.. Ben de bugün çocukların bütün oyuncaklarını elden geçirdim. Raflarını, dolaplarını düzenledim. Yeni yıl süsünüze bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcuş mis oldu valla,ohh:)Ne güzel yapmışsın,eline sağlık canım arkadaşım.Yeni yıl süsümüz çok kolay siz de yapabilirsiniz.

      Sil
  5. Tempona hayran kaldım,
    yerim ben o kızları:))

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş kızımla denemek isterim:))

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın Pazar günleri, Yaşasın ev aktiviteleri ve Yaşasın anne-kız birlikte geçirilen zamanlar :)
    En sevdiğim gündür PAzar, yazılarımda da hep bahsederim, Pazar bizi buluşturan, çocuğumuz ve eşimizle geçireceğimzi birbirimize ait günümüzz.
    O ağlamaya dayanamamam bizim evde de mevcut, Ceylin de bir şeye kızıp gelip bana vurur oldu son günlerde, ne kadar anlatsam öyle yapılmaz, olmaz, ben suçlu değilim desem de hırsını nazı geçenden çıkarmak istiyor. O zaman bi üzülmüş ağlamış numarasına giriyorum. Hemen yelkenler suya düşüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım gelmiş,mutlu ettin canım.Pazar günleri genelde aktivite günlerimiz bizim de,ağlama numarasını da yeni keşfettim ama ömrü ne kadar uzun olur bilemiyorum.

      Sil
  8. Ellerinize sağlık,hem kapı süsü hem temizlik :)Keşke öyle temiz kalsa :))) Naz ıda kocaman öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferdacım hep öyle kalsa ne hoş olurdu değil mi?
      biz de sizi öpüyoruz...

      Sil
  9. en güzel pazar aktivitesi kalabalık bir aileyle güzel bi kahvaltı yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle pazar kahvaltıları özeldir ve ben de severim:)

      Sil
  10. ya sızın aktıvıtelerınızı yerım ben ..bızım aktıvıteler ne zaman olacak acaba cunku aktıvıte zamanı oyun zamanı oluyor ve anında kacıyor kuzum..ohh kapı susunuzde hazır mısssssssss

    YanıtlaSil