21 Mayıs 2020 Perşembe

Masum/ Dizi


Masum, Haluk Bilginer popülerliğine kapılıp, kardeşimin ısrarıyla izlediğim bir netflix dizisidir.
Emekli komiser Cevdet ve karısı şehirden uzak bir kasabada, bahçeli evlerinde mutlu mesut yaşamaktadırlar.
Bir gece, küçük oğullarının korkunç bir haberle kapılarını tıklamasıyla artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktır :)
Sır kumkuması gibi bir aile, çelişki, baskı, gizem ne ararsan var..
Diziden deneyimlediğim konu şu oldu: gökyüzü gibi bir şey çocukluk hiç bir yere gitmiyor. Edip Cansever'e bağladım hemen.
İnsanın içindeki kötülük çiçeklerini yol, sonra köküne bak yine içinden çocukluk çıkıyor.
Bir ebeveyn olarak söze değil, davranışlara bakan evlatcağızlarımı yetiştirme tarzı konusunda bana güzel bir hatırlatma oldu.
Daha çok özen, daha çok dikkat... İyi örnek olalım, çocukluk yaralarımızı, sancılarımızı çocuklarımıza yaşatmamak için itina gösterelim:)


La Casa De Papel, 2017

İspanyolca'da La Casa De Papel, kağıt ev anlamına geliyormuş.
Zeka küpü Profesör ve grubu büyük bir soygun planlar.
İspanya kraliyet darphanesine girmek isterler.
Bu büyük soygun için, aylar öncesinde sekiz kişilik suçlu örgütü profesörün başkanlığında eğitilir.
Bütün olasılıklar karşısında büyük, gelişmiş ve gizli bir eylem planı hazırlanır.
Soygun gerçekleşir ve hesapta olmayan bir çok olay yaşanır...
Çünkü hayat sen plan yaparken başına gelenlerdir :)
Bir kaç bölüm sonrası beni sarmadı nitekim dizinin fanları büyük merakla son sezonu izlerken, son sezonun ilk bölümünü izleyip bıraktım.
Soygun kadrosunun genişletilmesi ve daha ulvi bir amaç değişikliğine girilmesi içimdeki izleme isteğini canlandıramadı :)

12 yorum:

  1. Okan Yalabık'ı tanıyamadığım dizidir :) Oyuncuların performansı çok iyiydi bir de ben Ege'de bir kasaba diye izledim, Adapazarı imiş, ne kadar güzeldi...
    La Casa de Papel'i bir ben sevemedim sanırım.. "do you have Şarjır şarjır"da yerlere yatmıştık eşimle, son sahneydi sanırım, son damla oldu bize.. I-ıh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okan Yalabık'ı ben de çok severim burada da iyiydi sanki :)
      Adapazarı demek, bilmiyordum.. doğa manzaraları şahaneydi:)
      La Casa De Papel yok bende fanı olamadım :))

      Sil
  2. La Casa De Papel beni de sarmaz gibi geliyor, soygun konusunu pek sevmiyorum. O yüzden izlemedim :))

    YanıtlaSil
  3. güzel diziler Bahar'cım bakayım ben de:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba keyifli bloğunuzun takipçisiyim ben de beklerim sayfama arzu ederseniz...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaa hoş geldin :)
      takip ediyorum hemen :)
      sevgiler...

      Sil
  5. La Casa De Papel zaten hem kadrosuyla, hem oyuncularıyla favori dizimdir :) Diğer Masum'u da izlemek istiyorum ne zamandır izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son sezonu izledin o zaman :)
      keyifli izlemeler :)

      Sil
  6. Haluk Bilginer eskiden gözdemdi artık degil ama kadrodaki diger sanatcılar icin bile izlenebilir gibi geldi tavsiyenize uyacagım

    YanıtlaSil