14 Ağustos 2020 Cuma

Eşikte- Ali Teoman

 

Hayatın bazı olgu ve olaylarına karşı eşikte duran, yaşamın bir parçası olmak isterken onun uzağında kalan ruhlar yok mudur? Vardır elbet. Karakter, zaman ve mekan birliği olmadan bir günce şeklinde yazılmış bir hikaye mozaiği, Eşikte...

Yaşam makarasına sarılan ince beyaz şeridin üzerinde bıraktığınız sabit lekelerdi belki de yaşadıklarımız. “Yeniden başlamak” diye bir kavram söz konusu değil hep kaldığın yerden devam edebiliyorsun. Ama nasıl? Başkalaşıma uğrayan bir taş gibi, solmuş bir fotoğraf gibi...

Çetin deneyimler, hayat yolundaki dönemeçler, ayrılıklar ve o izlerdeki yaşanmışlık hissi... Ali Teoman tarzı diye bir tabiri çekinmeden kullanabilir ve birikimli bu yazarın kaleminde kaybolmayı sürekli tercih edebilirim😍

*****


“Her şey başka bir bahara kalacak. Hah, başka bir bahar! Ne klişe bir deyiş, değil mi? Lanet olsun! Sözde en içten duygularını bile başkalarının sözcükleriyle dile getirmekten kurtulamıyor insan. Yaşadığımız elden düşme yaşam...”
🌿
“Duygular anlıktır çünkü ve çabucak uçup giderler, yalnızca belli belirsiz bir iz bırakırlar ardında.”
🌿
“Olmuş olan, olması gerekendi zaten ve uzun uzadıya kafa patlatmaya gerek yoktu bunun üzerinde.”
🌿🌿🌿

10 yorum:

  1. Elimdeki kitap bitince birinci sırada Bulantı, ikinci sırada kesinlikle bu kitap var. Konusu ilgimi çekti. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulantı benim de listemde :)
      Rica ederim, sevgiler:)

      Sil
    2. Kitapçıya Eşikte kitabını sordum ama elimde yok ve basımı durmuş dedi :(

      Sil
    3. tatlım epeydir kitaplığımda bekliyordu,
      şu anki durumu bilemiyorum...

      Sil
  2. Aklıma yazdım. YKY Yayinevi'ne sık giden biri olarak ilk fırsatta bakacağım kitaba. Yazarı hiç okumadım daha.
    İyi pazarlar şimdiden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğum ikinci kitabı, farklı bir tarzı var:)
      Mutlu bir hafta diliyorum:)

      Sil
  3. “Olmuş olan, olması gerekendi zaten ve uzun uzadıya kafa patlatmaya gerek yoktu bunun üzerinde.”

    Çok çok doğru...

    YanıtlaSil
  4. ali teoman hiç okumadım, kaleminde kaybolmak istediğine göre ben de mutlaka okumalıyım :)

    YanıtlaSil