5 Eylül 2021 Pazar

Sen, Ben ve 36 soru- Vicki Grant



Bir üniversitenin para karşılığı açmış olduğu psikoloji deneyine katılan Hildy ve Paul... Deneyin içeriği şu: ”Sevgi planlı bir şekilde yaratılabilir mi?” İki ergen kahramanımızın otuz altı soruyu karşılıklı yanıtlamaları gerekiyor.

Sahiden bu sorular birbirlerini tanımayan bu ikili arasında kuvvetli bir çekim gücü oluşturacak mıdır?
İtiraf ediyorum, bu kitabı diyalog yazma yönümü geliştirmek için bir de tatil mooduna uyabilecek soft bir okuma yapayım düşüncesiyle seçtim amaaa çok tatlıydıı.

İkilinin safiyane, içten ve komik yanıtları beni masum duygulara yakınlaştırdı. Tamam bir araya gelmeleri suni ama kurdukları ilişkide strateji, manipülasyon, vur-kaç, yüksek ego ve duygusal istismar yok, tamamen içten. 

Soruların ilk üçünü ve kısa bir alıntıyı bırakıp kaçıyorum:)

Soru1: Dünyadaki herhangi birini seçme şansınız olsa, kimi akşam yemeğine davet ederdiniz?
Soru2: Ünlü olmak ister miydiniz? Eğer cevabınız evetse, ne şekilde?
Soru3: Birine telefon açmadan önce kafanızda söyleyeceğinizin bir provasını yapar mısınız?
.
.

***
“Belki de çok fazla Disney filmi izliyorumdur Hildy. Ama senin gerçeği kendi içinde bulman gerektiğini düşünmeden edemiyorum. Çünkü kendine inanmanın tek yolu bu ve gökyüzündeki kendi buzdan kaleni inşa edebilmek için gereken gücü kendi başına keşfetmen lazım.”(s.137)

10 yorum:

  1. çok fena bir tanıtım olmuş, acayip merak yaptı bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha fena tanıtırım kuzumm:))
      teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Heeeeey, blog'da yeni bir kitap sürprizi var, bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeeyy ne güzel bir haber :) hayırlı olsun Mert okuru bol olsun:)

      Sil
  3. Hmm.. Biraz merak ettim açıkcası. Normalde bu tarz kitapları sevmem ama merak duygusu uyandırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bu tarz serpiştiriyorum okuma yolculuğuma:)
      Teşekkürler:)

      Sil
  4. bazen hafif şeyler okumak iyi oluyor Bahar'cım, ben de bakayım eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle şekercimmm, teşekkür ederimm:)
      sevgiyle..

      Sil