11 Ocak 2021 Pazartesi

Maviye İz Süren'e Dair XI

 


Sevgili Özgür'ün yorumu:

‘Maviye İz Süren’ geç de olsa elime canlı kanlı geçmişti. Paylaşım İçin ise bugün güzel bir gün. İlk ışığından doğumuna şahit olduğum bu dosya ayrı özel. Bahar Uysal’ın keyifli kalemiyle tanışmanız dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun. ✌🏻 👏🏻


Sevgili Mehmet'in yorumu:

Kalbimde bir yer açtım ve usulca yolculuğa bıraktım kendimi. Okuyacaklarımın beni alıp götüreceğini, her bir duyguma dokunacağını biliyordum. Bildikleriyle daha mı güzel ilerler insan ya da seveceğini düşündüğü şeyi gerçekten daha mı çok sever? Genelde öyle olur benim için. Maviye İz Süren; arayan, hedefleri olan, yolculuğu mutlulukla harmanlanmış umut olarak gören, mavi olsun yeter ki diyerek adım adım ilerleyen...

Ne güzel bir kitap ismi olmuş diye düşünürken okuyacağım öykülerin de beni sarmalayacağını biliyordum. Nitekim yanılmadım. Duygu yoğunluğu olan ama okuru o duygularla boğmayan, güzel cümlelerle bezeli birbirinden güzel öykülerle dolu bir kitap. Severek okudum, ayrıca yılın bu zamanı okumak belki de daha iyi geldi. Bu bir ilk kitap ve eminim sevgili Bahar bizi kaleminden dökülenlerle buluşturmaya devam edecek. Tebrikler ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder