9 Kasım 2020 Pazartesi

Maviye İz Süren'e Dair IX

 

Sevgili Ebru'nun yorumu:

💙 Öfkeleri sulamanın anlamı yoktu, sabah çiçeklerini sulamalı yazık Çok susuz kalmışlardı.

..
💙 Uyanmak dedi uyanmak... Düşlerin gerçeği sınaması, uyanmaktan geçer.
..
💙 Öykülerimin dokusunda, hayattan topladığı iyi çıkarımları imgelerine katmaya çalışan, kendini hep yenileyen bir insan, bir yaşam gerçeği var' diyor sevgili Bahar hikayelerinin dünyasına girmeden bize ✌🏼🥰📚
..
Her hikaye kitabında birden çok dünyaya uğrak verir gibi hissediyorum kendimi 😌 her biri ayrı AN'ı somutlaştırıyor, sunuyor bize.. bambaşka dünyalara açılan kapılar gibi her bir Öykü📚👌🏼.

Öykü her daim vazgeçilmezim olmuşken, yorumlarının tadını sevdiğim dost Bahar'ın satırlarına dokunmak da ayrı keyifli bir okuma oldu benim için 😍👌🏼💙
..
..
💙öncesinde farklı dergilerde hikayeleri yayınlanan arkadaşım maviye ve süren başlıklarında topladığı hikayelerini sunuyor ve diyor ki onca içeceğiz ses var ki belki duyamazsın sesimi ama yine de iç sesimi dinleyip şansımı deniyorum sesleniyorum sana 🙋🏽
..
Ve ben diyorum ki, Bu sese kulak vereni keyifli bir okuma bekliyor dostlar 📚🎀
..
🌀Her şey bir mecaz olabilirdi bu hayatta.


Sevgili Emel'in yorumu:

✍Sürülen izlerin ucu çatallanan maviliklere uzandığı ve zamanın büyülü sarkacından beyaz sayfalara düşen mutlak gölgelerdi öykülerimiz.ve herbiri farklı bir odanın kapısına kilit olsa da ,biliyorduk yüreğimizin ta derinlerine açıyordu her bir kapıyı.
...
✍Öyküler ki fersah fersah anlatılacak bir yaşantıyı minimalize ederek, her cümlesi nice paragrafları içinde barındırarak yüreklerimize nakşeder.işte her biri on öyküden mevcut üç bölümden oluşan Maviye İz Süren kitabımızda,bir öykü kitabından alınabilecek her lezzeti fazlasıyla okuyucusuna zerk ediyor.
...
✍Yaşamın ölümle, mutluluğun hüzünle, varlığın yoklukla, adamın kadınla, düşün gerçekle savaşının bitmediği bu mükemmel kitabı şiddetle tavsiye ediyorum
...
✍Beraber çalışma, dertleşme, sohbet etme gibi anıları biriktirdiğim sevgili dostum Bahar'ın ,ilk kitabı denemeyecek kadar ustalıkla kaleme alınmış bu kitabı eminim bundan sonrakiler için beyaz bayraklı bir start çubuğu olacaktır.
✍Kalemin daim olsun canım arkadaşım @maviye_iz_suren
...
#alıntı
...
📚Eskimiş oyuncaklar kaybolmuş bir masumiyeti imliyor.
...
📚Çünkü ümit bir sonraki zamanın renk belirleyicisidir

2 yorum:

  1. Mavişim gecen cumartesi d&r de sordum kitabını yoktu..sanırım netden almam gerekiyor..yarın tekrar bi bakıcam

    YanıtlaSil