20 Eylül 2020 Pazar

anksiyete


"Gerçekten iyi bir gün geçiriyorum.

Bir şey vardı

yapmam gereken. Ama ne?

Çok fazla alternatif yok, sadece

yapmam gereken bir şey.

Bi teklik attım ama,

yardımcı olamaz—yanına bile yaklaşamaz!

Ben

daha kötüyüm. Hatırlayamıyorum nasıl

hissettiğimi, belki de daha iyiyimdir.

Hayır. Birazcık daha karanlık.

Eğer öyle olsaydım

gerçekten karanlık, müthiş karanlık, tıpkı

kafayı bulduğumdaki gibi, bu en iyisi olurdu

açık ara. En iyisi değil tabi,

ama imkansız dışındaki en iyisi

saf ışık, sanki uçsuz bucaksız

kırlarda koşarken duraksamak

ince altın uçlarında derin çimenlerin.

Ama şimdi halen, bildik kahkaha uzak

karanlık yüzden, insan merhametli hatta çoğu zaman—

motivasyonlu? gece yürüyen ılıklık o

gezinen

karanlığın eğlencesi, dudakları

ve

ışık, her zaman yol bulan. Belki de

işte budur: bir şeyi temizlemek. Bir pencereyi?"

                                                                -Frank O'hara




6 yorum: