7 Aralık 2017 Perşembe

Öykü zamanı



Merhabalar sevgili blog dostlarım,

Kil-tablet öykü fanzini aylık çıkan bir fanzin.
Fanzinde çıkan öyküler Kil-tablet'in sitesinde de yayımlanıyor.
Kadrosu edebiyata gönül vermiş değerli yazarlardan oluşuyor.
Her ayın bir teması ve farklı bir editörü var.
Aralık ayının teması: yolculuk, gitmek istediğim yer.
Ben de bu ayın temasına uygun bir öykü yazdım ve öyküm yayımlandı.
Fanzin henüz elime geçmedi.
Sizler de belki bu yolculuk temasına uygun öykümü okumak istersiniz ☺

http://kiltabletoyku.com/yolculuk-gitmek-istedigim-yer/kirpik-ruya/

Yorumlarınızı ve desteklerinizi beklerim,
Sevgim üzerinize olsun 💓


12 yorum:

  1. Canım benim ne mutlu sana, okumazmıyım hiç? Zevkle,sevgiler :) Başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim! tek kelimeyle muhteşem, bir kaç paragrafta beni bambaşka yerlere götürdünüz, elinize sağlık, bayıldım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim Erencim, yazı egzersizleri,
      teşekkür ederim.. :)

      Sil
  3. hemen gidiyorum , :) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  4. Öykünü okudum ve her zamanki gibi çok güzeldi :)) Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Hayallerimden birkaçını ve rüyamdan bir kesit buldum hikayede. Gerçekten nefisti. Kaleminize sağlık :)
    Fotoğraf da çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim beğenmene, teşekkür ediyorum :)
      sevgiler<3

      Sil