29 Nisan 2017 Cumartesi

Lontano, Jean-Christophe Grange



Kitapları daima merakla beklenen, polisiye ve gerilim denilince akla gelen önde isimlerden biri, Jean-Christophe Grange.

En son okuduğum kitabı Lontano’da epey kalın bir kitap. Başlangıç bölümlerinde tanıtım ve açıklama fazlaca yer alıyor; daha sonra olay örgüsü akıcı bir hale bürünüyor. Yazı puntosunun küçük olması da okuyucuyu yoruyor.

Baş karakterimiz Erwan, polis bir babanın polis bir oğludur. Babası onu tuhaf bir cinayetin soruşturması için görevlendirmiştir. Bu tuhaf  cinayet tek olarak kalmaz, soruşturma sürecinde birbiriyle bağlantılı başka cinayetler de gerçekleşmektedir. Uzun ve yorucu araştırmalar sonucu kamuya, seri katillerin öldürüldükleri haberi verilmiştir.

Erwan’ın tahmin edemeyeceği seri cinayetler katili ya da katilleri ölümsüzlüğün sırrına mı vakıf olmak istiyorlardı?
Afrika’nın derinliklerinden sızan kara büyülerle ortaya çıkan, Kongo-Fransa- Belçika üçgeninde gidip gelen bir kovalamaca.

Kitap açık uçlu bir yolculuk başlangıcı ile sonlanmış.  Zaten kitabın devamı yazılmış. Ülkemizde dilimize çevrilip yayımlanmayı bekliyor.


8 yorum:

  1. Bu yazar yoruyor beni :)

    Senden bir ses almak ne güzel, özlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu son kitapta ben de yoruldum :)
      ben de özledim, çok teşekkür ederim,
      sevgiler <3

      Sil
  2. TV ekranlarında fazla mı şiddet yüklü sahneler var ondan mıdır bilmiyorum, son zamanlarda polisiye ve gerilim türüne faza yaklaşamıyorum.
    Biraz dinginlik ve huzur arıyorum adeta.
    Sevgiler...
    İki ay aradan sonra özlemiştik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız güzel öğretmenim, hepimiz o hale geldik ne yazık ki..
      ben de özledim, teşekkür ederim,
      sevgiler <3

      Sil
  3. Öğretmenime katılıyorum ben de.
    Bu yüzden okuyamiyorum gerilim romanları.
    Bu arada merakta idim yoktun epeydir. Dağa çok yaz ve biz de daha çok okuyalım.
    Sevgiler kocaman. 💖💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada okuyorum ben de,
      yazarım inşallah, teşekkürler,
      sevgiler<3

      Sil
  4. Bu yazarın hayranıyım ama başlangıçta bana sıkıcı geldi, olay örgüsü geç başlıyor sanırım. Diğer kitapları baştan alır götürürdü insanı. O yüzden biraz ara vermiştim. Ama heyecanlı ise geri döneyim okumaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlangıç beni de yordu ama sonra elimden bırakamadım :)

      Sil