7 Şubat 2017 Salı

Nefesini Tut, 2016



Yönetmen: Fede Alvarez
Oyuncular: Stephen Lang, Jane Levy, Dylan Minnette..
Tür: Korku, gerilim
Ülke: ABD

Filmde, köpeğiyle tek başına yaşayan, gözleri görmeyen bir gazinin evine girip hırsızlık yapmayı planlayan üç arkadaşın yaşadıkları anlatılıyor.
Üç genç arkadaş kör bir adamın evine girip hırsızlık yapmayı başta hafife alırlar ancak kör adamın sandıklarından gizemli ve dehşet saçan bir adam olduğunu görmeleriyle her şey seyrini değiştirir.
Küçük kız kardeşini alıp başka bir ülkeye gitmeyi planlayan Rocky, Money ve Alex'in ölümcül hataları...

12 yorum:

  1. Konusu çok ilginç. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tipik korku filmlerinden, teşekkür ederim,
      sevgiler <3

      Sil
  2. Film tavsiyeleriniz harika gerçekten, sizin tavsiyenizle izlediğim filmler çok güzel oluyor, bunu da mutlaka deneyeceğim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duyduğuma çok sevindim,
      çok teşekkür ediyorum,
      sevgiler <3

      Sil
  3. ay bayıldım
    oturur izlerim vallahi

    bu aralar bana ne lazım diyordum
    Böylesi bir şey lazımmış

    YanıtlaSil
  4. Değişik bir konusu varmış, ben de izleyeceğim :)) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. İzledim. Orta karar. Alvarez'in iyileri de var. Ama piyasaya göre 10/6.5 derim.

    YanıtlaSil
  6. Değişik bir film izlenebilir. Özellikle kör adamın iç güdüleriyle hareket edip görenlere kıyasla daha hızlı hareket etmesi çok ilginç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz :)
      kesinlikle performansı iyiydi,
      sevgiler <3

      Sil