2 Kasım 2016 Çarşamba

şiirli


Şair Haydar Ergülen'in en sevdiği on şiir:

 Gelmiş Bulundum/Edip Cansever
 Kar/Ahmet Muhip Dıranas
 Tokat'a Doğru/Cahit Külebi
 Jestlerin Ölümü/Seyhan Erözçelik
 Son Otobüs/Nazım Hikmet
 Cemal Süreya/Kars
 Oktay Rifat/Eski Mühürler
 Turgut Uyar/Kırlardan Geliyorlar
 Behçet Necatigil/Balbal
 Gülten Akın/Mavi Kuş

                                                                            Cazkedisi sayı 5

"Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Elimde bir bardak aldım, onu yeniden oydum
Derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları
Söyleşin benimle biraz bir kere gelmiş bulundum."

14 yorum:

  1. Şiir başlığını görünce hemmen geldim,epeydir bilgisayarı açmadığımdan blog ziyaretlerini de ihmal ediyordum,artık kış sayesinde evde oturup bol bol ziyaret yapacağımm :))) şiirlerin güzelliği sarsın ruhları...okuyacağım hepsini :))

    YanıtlaSil
  2. Şiirden çok kopmuşum, biraz haşır neşirleşeyim yeniden :)

    YanıtlaSil
  3. Tam Andy Williams'tan "A Time For Us" dinlerken şiiri okumuş buldum.

    "ah" dedim içimden.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğim şairlerdir hepside ..sonunda ki şiirde çok güzel emeğine sağlık ....

    YanıtlaSil
  5. Kısacık ama dopdolu bir dünya gibi geliyor şiirler.
    Ufacık satırlara sığdırılmış düşler ve sahihliğin arasındaki çizgiler.
    Çok güzeldi. :)

    YanıtlaSil
  6. Edebi dünya bir cennet;aranacaksa bu boyutta,gezegende aranmalı;yedi katta aranacak olan o cennet...Teşekkürler..

    YanıtlaSil