24 Şubat 2016 Çarşamba

küstüm çiçeği



Ben öyle yağmurlu, çok sulak ve kalabalık yerlerde açamam dedin. Seni alıp ıssız, kapalı, kurak, kendi halinde bir köşeye bıraktılar. Uzaktan izledin hayatı, onun tüketmeye meyilli her oluşunu... Kimi zaman da gözlerini kaçırdın.

Masallar anlattın kendi kendine, gelip geçenlerin özleme yol alan resimlerini biriktirdin. Meçhul sevgilerin, her doğan gün ile filizlenen elemlerini dağıttın köklerine. Yapayalnız kaldın, dinmeyen göz yaşlarınla  suladın toprağını. Kimse bilmedi, kimse görmedi seni. Bir Küstüm Çiçeği'nin boşluğu kanatan yalnızlığına kimse el uzatmak istemedi. Kan rengi soruların bitimsiz ağrılarında boğdun kendini. Sabaha varan bir gök şahit oldu soluşuna. Herkese, hayata küsen halini, apansız beliren göz yaşlarını yalnızca küçük bir seher yıldızı gördü. O da, ağarırken gün karıştı göğün en derinlerine.

Küstün.

14 yorum:

  1. Ömür dediğin üç gündür ; dün geldi geçti, yarın meçhuldur.O halde ömür dediğin bir gündür; o da bugün dür.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Bahar merhaba:)
    Yazını okuyunca çok şey buldum kendimde.
    Sanki hislerime tercüman oldun..
    Göz yaşlarım katık oldu ekmeğime. Kimse görmedi,bilmedi.
    Kimse el uzatmak istemedi,kimse yalnızlığımı bilmek istemedi.Bir küstüm çiçeğinin boşluğunda,küstüm yalnızlığıma çaresizce..Yazın'dan esinlendim sevgili Bahar beni mazur gör..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin :)
      çok güzel tamamladın, teşekkür ederim. hayata kırılabiliyoruz ya bazen, o anlardan kalanlar...:)
      kendine iyi bak, sevgiler..

      Sil
  3. ay ama açar yine kiiiii hiç bileeee :)

    YanıtlaSil
  4. Küstüm çiçeği güzelmiş...

    YanıtlaSil
  5. Tam da küstüm çiçeği işte...
    Ben bu çiçeğin adını duyalı hepi topu birkaç sene olmuştur biliyormusun...
    Meğer sürekli gördüğüm bir çiçekmiş... İsmini öğrenince çok sevmiştim o çiçeği :)

    YanıtlaSil
  6. Bir kere küsünce geri dönüş çok zor olur artık.
    Yüreğine sağlık ...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle canım...
      senin de yüreğine sağlık, sevgiyle ♥

      Sil
  7. kendimden çok şey gördüm yüreğine sağlık mavim..

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram