19 Ocak 2016 Salı

kış güneşine


ıslak şiirlerimi astım uslu kış güneşine
gözlerimi diktim ufkun en uzağına
yarına uyanmamış düşler var dedim
yüksünmedim hayata
gündüzler sağır geceler birer vurgun
dünya sağlam pabucunu arayan bir düşkün

sabahın seheriydi kuşlar uyanmamıştı
bir çiğ tanesi düşmüştü yaprağa
sokaklar ışıklarını söndürüp göz kırpıştırıyordu
gökyüzü mavi kalacakmışçasına  gülüyordu
tufanlar bitmişti kimseler yoktu
loş sabahta anlam eskicisi uyanmıştı
anları sevgiyle kucaklamak adına
unutulmuş bir anlam aldım ondan

içinde sen yoktun

22 yorum:

  1. "Anlam eskicisinden unutulmuş bir anlam almak" Ne güzel bir deyiş.
    Her bir dize ayrı bir hayale sürüklüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat sürekli anlamını yitiren yaşanmışlıklarla doludur ya oradan esinlenerek böyle bir benzetme yapmaya çalıştım. çünkü bazen o kadar ağır gelir ki yaşamak, anlamlar bir yana savrulur ki şaşırırsınız..
      dilerim anlamı bol bir hayata yarenlik ederiz daima..
      iyi ki varsınız, teşekkür ederim..:)

      Sil
  2. O sabah seherini hissettik :)) "İçinde sen yoktun" ayrı bir vurucu olmuş..
    Şiir okumayı özlediğimi fark ettirdin bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hissettirdiysem ne ala :)
      o kısım biraz fazla duygusal oldu, şiir okumak güzeldir :)

      Sil
  3. bir nefes gibiydi, geldi, geçti bir anda son buldu satırların. yanlış mânâlar kondurmak istemem buraya, bilesin ki, yazına sinen anlam yüklü kelamlar etkilemiştir beni.
    çok zarif, bir o denli de içten.
    özetleyebilirsem şayet tüm diyebileceğim bu olurdu belki. koskoca düşler sığdırılmış bir mürekkep kutusu gibi zira kalemin. o mürekkeple her buluşturup beyaz sayfalara nakşettiğinde, kapılıp gidiyor insan. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de çok mutlu ettin bu içtenliğinle güzel düşüncelerinle.. :)
      çok teşekkür ederim..

      Sil
  4. Yine çok güzel dökülmüş her duygu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygular yoğun duygular..:)
      çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. an'ları sevgiyle kucaklayabilmek..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel yazmışsın böyle, ellerine sağlık gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim, teşekkür ederim..:)

      Sil
  7. Unutulmuş bir anlam aldım ondan.. Sahi ne çok şey anlamını hemen yitiriyor günümüzde..Ne güzel yazmışsınız,kaleminize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamını yitiren her şeye bir gönderme olsun :)
      güzel yüreğine sağlık..

      Sil
  8. elinize sağlık :) Deepten görüp geldim ama takibe de aldım daha sık gorusmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldin :)
      gelirim ben de, teşekkür ederim..
      sevgiler..

      Sil
  9. Duygularının, içimdeki duyguları açığa çıkaran cümlelerinin güzelliğine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle düşünmen sevindirdi beni, teşekkür ederim..:)

      Sil
  10. Muhteşem yüreğine ve kalemine sağlık canım ...

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram