24 Ocak 2016 Pazar

içre


ipek atlasın kıvrımında açtım
coştum bulutlarla
söyledim rüzgarla
güneşle açıldım çiçeklerde
yelkenlisiyle ufka karışan
seyyahların seyir defterine yazıldım
ak hayallerin devamı vardı orada

suyun ortasında kaldım
ahir zamandı
herkesin sesi kısıktı
yüzleriyle konuşan
ağızlarını oynatan
konuşamayan
insanlar kafilesi vardı
ürperdim

büyük kervanlarla yürüdüm
bir yağmur menzili için
suskunluğun içresinde vardım toprağa
taifsizdi yollar toprağın kokusu vardı
dünya kapatmıştı tüm perdelerini
süt beyaz sabahlar kana bulanmıştı
adım bir devinim sergüzeştinden silinmişti




8 yorum:

  1. 'ahir zamandı'
    kalemine sağlık ki!

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ! Bir mim hazırladım ve sizi de mimledim :)) Umarım eğlenirsiniz :) İyi günler dilerim :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2016/01/yaynevleri-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin İrem :)
      teşekkür ederim zarifliğin için :)
      güzel geceler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. insanın doğum gelişim ve ölüm sürecini yansıtmaya çalıştım, teşekkür ederim..:)

      Sil
  4. câvidâna yâr olmazken zaman,
    gömülür karanlığın içine usulca
    son bulurken ebediyetin saltanatlığı
    yıkılır hakikat bir rüyaymışçasına
    işte o an, doğar âhirliğin hükmü bedâheten
    zaten berkemal olmamışken etvâbid
    bâki olması umulamazdı isimlerin
    seyyahların masallarında.

    yazılarını her okuduğumda mısralar sıralanır aklımda,
    o kadar güzel yansıtıyorsun ki hissiyatı, okumaya doyamıyor insan. kalemine, yüreğine sağlık mavi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sen de çok çok güzel hissediyorsun :)
      çok teşekkürler sevgili river, sevgiyle...

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram