13 Ekim 2015 Salı

kızıl yapraklar


sonbahar dökerdi saçlarını,
lagar bir meşe olurdum ben.
dallarıma tünerdi öksüz kuşlar,
boynu bükük ağlaşırdım onlarla.

rüzgarla savrulurdu kızıl yapraklar,
yağardı ılık bir yağmur.
merhameti bilmeyen insana,
rahmet inerdi gri semadan.

engin sulara ağ atmış,
bir balıkçı olurdu ruhum.
kederinden uzakta kıyamazdı balıklara,
ağı boş dönerdi eve.

yeryüzü ellerimi yakardı,
gökyüzü dillendirirdi çorak kalbimi.
vuslatı arayan hazin mevsimlerin,
solgun lavantaları kokardı odalarda..

22 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın, çok beğendim. Şiir yazmak güzel değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur yağıyordu ben de sonbahar şiiri olsun dedim, günün anlam ve önemine uygun, teşekkür ederimm :)
      şiir benim ana yurdum çok güzel tabiii :))

      Sil
  2. Ahhh dedimmm üçüncü kıtaya nasıl naif , sen gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm senin güzel kalbinin yansıması gibi :)

      Sil
  3. Bu sıralar dünya hüzünlü, toplum hüzünlü, biz hüzünlüyüz. Doğal olarak şiirler de hüznü anlatacak.
    Duyarlı insanlarımız hiç azalmasın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acı dolu bir hazan mevsimi..
      dilerim öyle olur güzel öğretmenim..
      sevgiyle..

      Sil
  4. bir balıkçı olurdu ruhum ' ne de güzel dizeler mavim :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir yerden aldınız sanmıştım yorumda görünce sizin yazdığınızı çok şaşırdım gerçekten çok güzel yazmışsınız kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim güzel düşüncelerin için, çook teşekkür ederim :)
      sevgiyle..

      Sil
  6. Harikasınız, ruhumu dinlendirdi bu şiiriniz, elinize, yüreğinize sağlık, görsel de çok güzel uymuş bu arada, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman olduğu gibi yine çok tatlısınız, çoook teşekkür ederim :)
      sevgiyle..

      Sil
  7. Benim de yakıyor yeryüzü ellerimi, söylesene ne yapmalı şimdi?
    Sevgiler mavim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sonu olmalı çiçeğim...
      sevgiyle..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. hoş geldiniz :)
      Ahmet Telli'yi çok severim :)

      Sil
  9. Çok güzel yazmışsın mavim. Okurken kimim acaba derken sonunda senin olduğunu gördüm. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel hayalimm çok teşekkür ederim..:)

      Sil
  10. Çok çok çok beğendim.
    Sevgiyle kal ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindimm teşekkür ederim..:)
      sevgilerimle..

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram