5 Kasım 2014 Çarşamba

dizi maceram :)


Ben genelde iyi araştırmalarım sonucunda bana bir şeyler katacak filmler izlemeyi çok severim. Dizi çok izlemedim. Geçenlerde Manhattan Love Story adlı diziye başlayayım dedim. İyi bir romantik komedi olan bu dizi, Peter ve Dana isimli iki aşığın iç sesleri ile bütünleştirilen hayata dair yolculuklarından oluşuyor. Keyifle izledim ancak dört bölümden sonra filmin yeterince reyting almadığı için kaldırıldığını öğrendim. Bir dizi maceramda böyle sona erdi :)


Ama ama ben bu ikiliyi çok sevmiştim ♥♥♥♥

31 yorum:

  1. Tam kaptırıyorsun sonra bir bakıyorsun dizi puf yok oluvermiş çok sinir bozucu bir durum :) Günaydın mavişim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylen öyle tatlım, ayda yılda bir dizi izleyeyim dedim o da dört bölümde bitti :)
      sana da günaydınn güzellik :)

      Sil
    2. Aaa Hamiyet delüsü seni mimlemiş:)

      Sil
    3. :)) hemen geleyim mimi almaya :)

      Sil
  2. Şanssız bir iş olmuş onlar için. Ben de çok vakit ayıramıyorum ancak güzel diziler mmevcut. İstediğin zamanda izlemek de avantaj bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar için de benim için de kötü oldu şenaycım :)
      başka dizilere bakayım evet iyi bir avantaj.
      günaydınn :)

      Sil
  3. Ben de hemen izleyim diye not alacaktım ki. Kaldırıldığını söyleyince hevesim kaçtı.

    YanıtlaSil
  4. Aaa kötü olmuş bu durum :( Bitmeseymiş keşke...

    YanıtlaSil
  5. Sherlock'tan sonra hiç yabancı dizi izlemedim ben :(
    Hala 'yeditepe istanbul' un üzerine bir şey yapılamayacağını bildiğimden bakmaya üşeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa onu da izlemedim bir bakayım ben.
      yeditepe istanbul ahh ben de çok severdim, hatırla sevgili sonra çemberimde gül oya ne güzeldi..

      Sil
  6. Ben de Newsroom'a bayılmıştım, üçüncü sezon yok hâlâ ortalıklarda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. newsroom'u kardeşim söylemişti, onu da izleyebilirim :)
      ben izleyene kadar dördüncü sezonda başlar belki..

      Sil
    2. Son zamanlarda izlediğim en güzel diziydi. Çılgın bir temposu var, konu harika:-)

      Sil
    3. o zaman mutlaka izlemeliyim :)

      Sil
  7. amma şanssız çıkmışsın yaa :(

    YanıtlaSil
  8. reklam parası gelmeyince diziler kaldırılıyor,iyi akşamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep öyle haklısın,
      sana da güzel geceler :)

      Sil
  9. Türkiye de ki reyting usulünden pek bir farkları yokmuş demek ki burada da kafalarına göre kaldırıyorlar. Ama üzüldüm senin adına. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı yöntem hep,
      üzülme, yeni dizilere bakarım artık:)

      Sil
  10. Aramaya devam:) Güzel bir sürü dizi var mavim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılmak yok :))
      doğru söylüyorsun tatlı hayalim..

      Sil
  11. Ben de çok sevdim diziyi hemen kaldırmışlar. Oysa ne güzel iki insanın iç sesleriyle aşık oluşlarını izlicektik. Bu Amerikalılar hiç aşktan anlamıyor. Hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzeldi gerçekten. bence de anlamıyorlar:(

      Sil
  12. en sinir bozucu durum senin sevdiğin bir dizinin sırf genel çoğunluk sevmedi diye kaldırılması çoğunluğa her zaman uymak zorunda mıyız yaaa :(

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram