2 Ekim 2014 Perşembe

Söndürdüm yıldızları

Beynimin tenha sokaklarında infaza uğramış binlerce düşünce. . Uğulduyorlar durmadan.. Söndürdüm bütün yıldızları. Karanlıkta daha iyi görüyorum artık. Yanlış çiçekleri suladım, zehirli çiçekleri.. Zakkum dedim onlara, kendilerini beyaz gibi masum sanan, beyaz zakkum çiçekleri. Şimdi ağlak bir sonbahar suluyor onları. Düşümden ırak olsun kokuları.

Yürüyorum, İpek yolu denilen yollarda, her adım atışımda ipeksi bir sevmek/sevilmek düşlüyorum..  Sonra birden vazgeçiyorum.. Sevmenin, sevilmenin hiçbir bedelini kaldıramayacak kadar yorgun hissediyorum kendimi.. Çünkü biliyorum her isteğin büyük bir bedeli, her beklentinin bir hayal kırıklığı var..

14 yorum:

  1. Sen zaten beni öyle anlarda yakalıyorsun ki...Öyle aynı yollardan geçerken bir ses fısıldıyor ben buradayım diye..Dönüyorum bakıyorum ...ve işte diyorum Tam hissettiğim yerde tam yüreğimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde orada olduğunu duyumsamak çok güzel. . İyi ki varsın. .

      Sil
  2. Kuyuya bakıyorum,suda kendimi görmek için.derin.bir kova umut.herman hesse romanlarındaki o bitmeyen arayış,ama ip kısa geliyor.gökte yarım ay var,senin gördüğünde aynı yarı.başka bir sözcük bulmalı,om kadar güçlü kader kadar yenik.insanı ölüme çağıran o sözcükler pavesenin kederi olmalı.çıkış yok belki bu yaşam labirentinden,dönenip duruyoruz.sonra aynalardan bir düş bahçesi kuruyorum kendime,simli sırları çözmek için.kuşların simurgu aradığı yerdeyim,yanıbaşımdan bi kuyruklu yıldız geçiyor sessizce.godart sinemasının anlaşılmayan sonu gibi içim.gidip tezinden tezer özlüyü evlat edinmelim.taksim yokuşunu çıkınca gezide mızıka çalmalı.vaktimiz yok.gecenin kadranından yelkovan kuşları gene firar etmiş.bi vedat türkali romanında çay molası vermeli,aşağıdaki sahafı oğuz atay almış diyorlar.dünyadan haberler gene kötü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yazmışsınız inanın çok sevdim..

      Sil
    2. Savaşların olmadığı her günün bayram sevinçiyle yaşandığı bi yarın dileyelim.misal en güzel şiiri paylaşma bayramı,en güzel filme iki bilet bayramı,en güzel anne diyen çocuk bayramı,en uzak kıyıya en erken varan serüvenci bayramı,bi kitabın arasında en güzel kurutulmuş çiçek bayramı, en mavi sözcük bayramı vs vs ...sevgiyle

      Sil
    3. çocukların ölmediği, savaşların bittiği bayramlara erişmek dileğiyle, kutlu olsun bayramınız..
      ne güzel bayramlar, çoğalsın hep hayatımızda, sevgiler..

      Sil
  3. hayal kırıklığı kadar kötüsü yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten acıtıcı hayal kırıklıkları..

      Sil
  4. Belki yıldızları söndürüp kendi ışığını yakmanın, belki başkalarını aydınlatıp kendini eritmekten vazgeçmenin, bazı suskunluklara ara vermenin, herkes için kendinden bile uzaklara gitmenin zamanı gelmiştir. Belki o zaman çoktan geçmek üzeredir ve içinde olduğumuz an büyük bir dönüm noktasıdır hayallerin. Belki yorgunluktan, güçsüzlükten değil artık gerçekten istemediğinden vazgeçmek, kendine rağmen hayatı kabullenmektir. Belki yeniden başlamak, belki yeniden bitmektir. Kısacası bazen tüm bunları yapmak gerekir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki söylediğin zaman gelmiştir ve belki de bir parça biterken hayata yeniden başlamanın hikayesini yazmak gerekiyordur.

      Sil
  5. "her beklentinin bir hayal kırıklığı var.."
    hikayenin bütün özeti bu.
    hikayeden kastım hayatın ta kendisi..

    YanıtlaSil
  6. Hele ki tam da eminken yaşanan hayal kırıkları bir den hayat kırıkları oluyor..
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram