11 Eylül 2014 Perşembe

Dinle beni Sebastian :)


Olmak istediğin kişi ile olduğun kişi arasında hep bir fark olacak Sebastian. Kendin ol deme bana. Çünkü kendin olabilmek bu kalabalıkta çok zor. Uçurumlar keskinleşiyor bir de gözler var.
Geçmişi bıraktığın yerde çöreklenen sancılar var. Çevrende o kadar kafanı karıştıran uyarıcılar, sesler var ki.. Boğulmadan yüzmeyi öğret bana Sebastian. Anlık melankolileri seversin sen, ama ben hep melankoliğe çalıyorum. Melankoliden uzaklaştır beni. Sonra işte değiştiremediğim şeylere, kabuklara, sahteliklere kendi kendime alınıyorum. Alınmamayı öğret bana. Biliyorum çok fazla oluyorum ama yine de dinlersin sen beni. Okudukça moral verirsin bana. İnstagramda en çok seni okumayı seviyorum :)

Yine de biliyor musun Seboş, dokunduğum bedene, duyduğum her ezgiye, okuduğum kitaplara, yazdığım her kaleme, bir şeyler öğrendiğim tüm insanlara, yaşadığım şu ana, öğrenirken yeşerdiğim ağaçlara, pembeye çalan gün batımlarına, yalnız kuşlara, hayat dolu kızıma hayranım ben.




15 yorum:

  1. Seboş:D
    ah mavi ne de güzelsin sen Sebastiannn gel kurtar bizi :)))
    hayat dolu kızın da sana hayran mavi gördüm kiii gördüm ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik sözleri var elsa:)
      sana da hayran o :)

      Sil
  2. canım canım ben de ona hayranım:)

    YanıtlaSil
  3. hemen biri bana seboyu yollasın diyeceklerim var :)

    YanıtlaSil
  4. İşin en kötüsü ne biliyor musun Sebastian, çekip gidelim diyeceğim ama geride birakmak istemediğim güzellikler tutuyor beni... Ah ah...

    YanıtlaSil
  5. Tüm güzellikler bir kenara da elinde senden imal edilmiş öyle bir güzellik var ki sen ona kısaca yavruuum diyorsun işte ona sıkı sıkı tutun seni huzura götürecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok haklısın o benim meleğim, hep gülümseten dünyam :)

      Sil
  6. Seni huzura götürecek tek şey kızceğzin :)

    YanıtlaSil
  7. Ne istiyor millet su Sebastian'dan ;)

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram