2 Eylül 2014 Salı

Bazen


Bazen bir şarkının şiirselliğinde kaybolmak bazen de etkilendiğim bir filmin görüntüsündeki kahraman olmak istiyorum. O büyüyü yaşatmak istiyorum her daim kırılganlığı taze kalan günlerin eşiğinde...

Bazen hiç umulmadık bir mavi serinliğinde kaybolmak ve pişman olduğum şeyleri yinelememek istiyorum..
Güvenilirliği hep tartışılan birilerine bir daha güvenmemek bir daha şans vermemek konusunda kararlı olmak istiyorum.. 
Kendi menfaatinden başka bir şey düşünmeyen insanlar için artık bir şey yapmamak konusunda mesela. 
Sonra ne biliyim sen, olabildiğince masum yaklaşırken onların kafalarında kurdukları hesapları önceden bilmek ve ona göre davranmak istiyorum.. 
John Locke'un tabula rasa gibi gördüğü boş bir levhaya dönüşmüş, arınmış temizlenmiş bir zihnin içine asla onları yerleştirmemek istiyorum... 

Bazen yaşadıklarımı yaşamamış gibi olup, ama yaşamışçasına bilge bir ruhla, olgunlukla hayatın olumlu olumsuz getirilerini karşılamak istiyorum..

Ve canım annem ben artık büyümek istiyorum... 

24 yorum:

  1. Ben de eskisi gibi onların kurdukları hesapları yine bilmemek istiyorum, aklımın ucuna bile gelmesin, öylesi hesaplar olduğunu hiç öğrenmeyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da farklı bir boyutu bilmemek bazen daha iyi..

      Sil
  2. Artık büyüsek de yalnızız ama asla vazgecmedik yüreğimize mavi akıtmaktan...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel dile gelmiş kelimeler. Bazen hissettiklerimin yazıya dönüşmüş hali sanki...
    Yüreğine sağlık...
    Hangimiz yeterince büyüyoruz ki? Bir yanımız hep çocuk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen hissettiklerimiz, senin de..
      her şeye rağmen çocuksuluğumuzu yitirmemeye..

      Sil
  4. Bazen var olmak istersin. Tüm hayatını senin yöneteceğin, yok olmaktan da korkmayacağın ama zorunlu destekçilerinin de olmayacağı bir hayat. İşte bu, bazenleri eyleme geçirerek olur. Hayır diyebilmekle olur.

    Ama insan bazen, bazen diyor işte:/

    YanıtlaSil
  5. Büyüme, büyüyüpte ne yapacaksın:) Bence büyümek çok sıkıcı. İnsanların kafalarının içini hiç dert etme bence hesap kurmak, kuran kişiyi çok yorar. Ben onlar için üzülüyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyümek hiç güzel değil evet.
      ben öyleleri için de kendim için de üzülüyorum..

      Sil
  6. anneane söyle,sözünü geri alıyorsun.
    Hayat çok zor :))

    YanıtlaSil
  7. Canım kızım...
    Hani sen büyümek istiyorum dedin ya..Büyüme sakın..Sen içindeki mavilikleri, ruhunun en nadide köşelerinde masum bir çocuk kahkahasında yaşarken, dünyanın başka bir köşesinde özünden sıyrılmış ve büyümek zorunda kalmış asık yüzlü çocuklar var..Senin o gülen gözlerinin ardındaki, merhametli çocuk , gözyaşlarını sobeleyen minik eller , büyümenin zamansız bir meydan okuma şekli olduğunu kulağına fısıldayacaktır zaten..
    Büyüme hiç..
    Çocuk kal..
    Ancak o zaman görmezsin dünyanın çamura bulanmış resmini, duymazsın kötüyü çirkini ..
    Canım kızım,
    Hep böyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cansın sen..
      çok teşekkür ederim çok..

      Sil
  8. Ne güzel yazmışsın, şarkıdaki gibi şiirsel olmuş.

    YanıtlaSil
  9. Ve ben her zaman tek cümlede takılı kalıp büyümek istemiyorum :)
    Can içim bu yazını apayrı sevdim ki ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam o olumsuz yaşanmışlıklara rağmen masum kalmaya..
      canımm iyi ki varsın..

      Sil
  10. Büyüyene kadar hep büyümek isteriz , büyüdükten sonra da geri dönmek :)

    YanıtlaSil
  11. bazen insan istiyor. bazan oluyor bazen olmuyor. bazan, Noir desir açıp çocukluğuna dönesin geliyor, bazen Neşet Ertaş dinleyip büyüyesin geliyor.
    sen bazan değil her zaman güzel yazıyorsun ama, kalemine sağlık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de çok güzel yorumluyorsun,
      çok teşekkür ederim :)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram