26 Ağustos 2014 Salı

yağmurum



Gökten boşanırcasına yağan yağmur.. Yaz yağmuru..  Bahçedeki dut ağaçlarına, toprağa ve en cılız zeytin ağacına hayat vermek istercesine yağan yaz yağmuru.. İndilip Delişmenleri kitabını anımsatan bir an.. Size bütün hayaller gerçek diyorum, nidalarını taşıyan o kitabın kokusu..

Uzatıyorum ellerimi damlaları tutuyorum. Durduğum balkondan başımı uzatıyorum semadan yere inen tanelere, rahmete.. Gözlerim, saçlarım ıslanıyor.. Bu yağmur en çok ıslanmayı sevdiğim yağmur.. Yağmurum.. Sıcaktan mayışmış, eprimiş anlara büyük bir ivme katmayı salık veren yağmurum..

Durağanlaşan ve hep aynı döngüde kıvranan bir ömre hareketi anımsatan, coşkunun ezgisini bırakan.. O sonsuz, büyük güce el açtıran, hamdı kalbime yayan yağmurum.. İleride saklanan ve avcumda duran anların tazeliğine, canlılığına çağıran yağmurum..

Büyük bir serinlik ve şükran bıraktın kuraklaşan kalbimin topraklarına… 

20 yorum:

  1. Özlemişim yazılarını dost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin paylaşımlarınızı güzel dost :)

      Sil
  2. o kadar özledim ki yağmurları...

    YanıtlaSil
  3. Özlemişim yazılarını :) yağmur serinliği şu aralar en çok aradığım şey ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm ben de sizleri çok özledim..
      bir yağsa ya :)

      Sil
  4. hoş geldinnn mavişimmmmm bende yoktum ne zamandır şimdi yazacağım bendee özledim seni ve küçük prensesi yaaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş bulduk güzellik :)
      merak ediyorum ben de çabuk yaz :)
      öptük güzel yanaklarındann

      Sil
  5. 3 haftadır yağmur yağmıyor buraya .Yağmura hasret kaldık :( . Emeğine sağlık çok güzel bir yazı olmuş :) Yağmuru özledik ama olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tatildeyken yağmıştı o an yazdıklarım yani. yine yağsa özledik cidden :)
      beğenmene sevindim çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. ay bir dinginlik hissediyorum Bahar...
    Dersin nirvanaya ulaştım yazınla.
    öpüklendin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağmur sonrası dinginlik :)
      nirvanaya ben de ulaşsam yaa,
      öptüm çokk :)

      Sil
  7. Yaz yağmuru, bahar yağmuru çok güzel ancak ben yağmuru en çok griye yakıştırırım.

    YanıtlaSil
  8. Ah yağsa keşke :)
    Can içim nasıl güzel yazıyosun sen ;)
    Kocaman öperim ki seniii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağsa bir serinlesek :)
      canım çok teşekkür ederim, ben de çok öptüm :)

      Sil
  9. Seviyorum yagmuru sanki sehirle birlikte ariniyorum , sesi duymak istemedigi sesleri bastiyor ustune birde uyutuyorsa iste nirvana bnm icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arınma kısmı ne kadar doğru,
      hepimizde nirvanayı anımsatması çok hoş :)

      Sil
  10. ...
    Bu yağmur, kanımı boğan bir iplik,
    Tenimde acısız yatan bir bıçak.
    Bu yağmur, yerde taş ve bende kemik,
    Dayandıkça çisil çisil yağacak.
    ....
    aklıma bu gelince yorum yapamadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel kısakürek'in iyi şiirlerinden,
      teşekkürler :)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram