14 Haziran 2014 Cumartesi

uçuklayan anılar


Mavinin laciverde değmesi, gökyüzünde asılı duran, yanıp sönen yıldızlar..
Matemli ay, dibine ışık vermeyen mum, gölgesinde oturmaktan bıkmadığım ağaç, bir belirip, bir kaybolan çardak..
Bu resmin hepsine çok aşinaydım sanki..
Oysa bu manzarayı uzun zamandan beri ilk defa gerçekten duyumsuyordum. O anın sarhoşluğuyla koştum aklımın karışık yollarında.

" Ben bunları daha önce nerede yaşamıştım? " diye sordum defalarca. Soluk soluğa kaldım o heyecanın sınırlarında. Sonunda anımsadım.

Bunların hepsi beyaz defterlerimin yırtıldığı, oyuncak bebeğimin kaybolduğu, en sevdiğim bardağımın kırıldığı anlarda yaşadığım çocukluğumun gece yansımalarıydı. Daha doğrusu düş kırıklıklarımın gece hislenmeleri...


12 yorum:

  1. bu yazı bana hiç iyi gelmedi be mavim :/ yüreğine sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de başka bir yere bıraktı, dönemedim..
      senin de.
      not:canım blogunun yorum ayarlarını gözden geçirir misin, yorum bırakamıyorum:(

      Sil
  2. Günaydın can içim :*
    Biraz umudunu uzaklaştırmışsın bu kez. .
    Maviyi bile laciverte dönüştürmüşsün.
    Her acıyı tekrar yaşamak gibi...
    Ama sen hiç kaybetmezsin umudunu ;)
    Öpüyorum seni çok çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tünaydın bitanem:)
      küçük bir anının bambaşka bir suretle geceye yansıması..
      umutsuz olmaz, sen de kaybetme canımm :)
      ben de çok öptüm.

      Sil
  3. Bu aralar hep bir hüzün var üzerimde. Yazı da tam üstüne geldi Bahar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyleyim. yansımaları da öyle oldu.

      Sil
  4. ufunetler çıkın gidin düşlerimdennnnn
    ay döner bana uykum koşar sana..
    ben giderim yelken gider...

    YanıtlaSil
  5. Müthiş gerçekten, çok güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmişin geceye dökülüşü, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. Sanki her şeyi daha önceden yaşamışız gibi. sanki ilkinde eksik yaşamışız da, onu tamamlarken neyi yapamadığımızı unutmuşuz gibi.
    gece hislenmeleri. bunu alabilir miyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bazen hepimize olur. daha önce yaşamıştım gibi hissederiz.
      evet sanki eksik kalmış gibi bir tarafı.
      gece hislenmeleri.. elbette alabilirsin ve o kısmı yazarken aklıma gece düşerken gelmedi desem yalan olur :)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram