15 Haziran 2014 Pazar

Babama


Gün biterdi, umudun, yeşilinde kalırdı ağaçların. Bir yok oluşu anlatırdı bir yudum insan. Sen ellerinle yıldızlardan şiirler çekerdin. Suların en durusunda kalmak isterdin. Kırılışlarında hemen gözlerin dolar, ağlardın. Kaçardın gerçeklerden, anneme, sonsuz sevgini sunardın. Onun gözlerinden görürdün dünyayı.
Anımsıyor musun o gün ablam erken gidecekti. Annem geçen haftadan açık havada pazar günü için sabah kahvaltısı hayali kurmuştu. Sen en çok da onun hayali için ablamın kalması konusunda ısrar ettin. Sen hep onun isteklerini öncelikli tuttun. Sen onu mutlu etmek için çırpındın hep. Senin için, onun gülümseyerek bakması hayata, senin gülümsemen demekti.

Şimdi geldiğim yerden bakıyorum da kendime, ben senin sunmaktan çekinmediğin sevginin, sonsuz, çıkarsız sevginin şartlı yerindeyim baba. Koşullu sevmelerin adreslerinde yüzüm değişiyor. Taze rüyalarımın, hayallerimin yok olduğu yerden ayağa kalkmaya çalışıyorum. Dünyanın kaç bucak olduğunu bir hiç yerine konulduğum yerlerde anlıyorum. İçinden çıkamadığım, boğulduğum ve göz yaşlarımı saklamayı öğrendiğim yerde. Orada bile seni anımsamak, seni söylemek güzel baba.

14 yorum:

  1. Çok iyi... herkesinki kutlu olsun! :)

    Blogumda dramimlendiniz kuzum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutlu olsun :)
      dramimlendim demek tamam gelip alayım ben :)
      teşekkürler.

      Sil
  2. Koşullu sevmelerin adreslerinde yüzüm değişiyor. Taze rüyalarımın, hayallerimin yok olduğu yerden ayağa kalkmaya çalışıyorum. Dünyanın kaç bucak olduğunu bir hiç yerine konulduğum yerlerde anlıyorum.

    Nasıl bir ifade..Nasıl derinden hüznün hızlıca çarpışı bu Allah'ım yüreğime...
    Edebiyat öğretmeni misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharcım yoğun bir hüzün var,hissetmişsin..
      edebiyata çok meraklı bir sınıf öğretmeniyim :)
      teşekkür ediyorum, sevgimle..

      Sil
  3. Çok güzel yazmışsın . Emeğine sağlık. Tüm babalarım babalar günü kutlu olsun . Bu arada temanda hayırlı olsun. Güzel tema :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutlu olsun :)
      beğenmene sevindim, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Can içim yüreğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  5. yine çoook içtensin mavimmmm kalemine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok duygusalım eveet:))
      senin de kalbine sağlık, teşekkür :)

      Sil
  6. Duygusal, güzel. İyi ki varlar gerçekten. İnsan babasından öğreniyor bence sevmeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle canım, sevmeyi onlardan öğreniyoruz,
      teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  7. yüreğine sağlık...
    baba kelimesi vuruyor beni...

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram