11 Mayıs 2014 Pazar

ılık bir yağmur ol anne..


Canım kızım, cuma günü okulca çok güzel bir anneler günü programı hazırlamıştınız. Annelere tatlı şarkılar söylediniz. Hazırladığınız hediyeler çok güzeldi. İzleyen tüm anneler çok duygulandı. Ve sen yine çok başarılıydın. Bana dünyanın en özel duygusu olan anneliği tattırdığın ve yaşamımı daha anlamlı kıldığın için çok teşekkür ediyorum. Seni çok seviyorum.


Beni doğuran da bir candı. Bana yaşamayı öğreten de büyük bir kalpti kızım. Ilık bir yağmur gibi kanayan yerlerime yağan insan, annem. Karşılıksız sevginin, şefkatin durmadan akan çağlayanı. Onun ve tüm güzel annelerin her gününün özel, yaşanılası ve mutlu olmasını diliyorum..

Anneme..

demin başımı kaldırıp baktığımda göğe
gülümseyen yüzünden bir yağmur damlası
düştü tenime
göğümde büyüyen bir bulut olmalıydın sen
yağmurlarını yağdırmaktan bir an usanmayan

bir an sevginin gücünden yoksun bırakmayan
sınırsız bir sevgi evreni olmalıydın sen
başımı dizine yasladığımda
ellerinle okşarken saçlarımı
kalbimde gülümseyen bir şefkat olmalıydın sen
karanlığıma yayılan sükunetin içinde bitmeyen
bir haykırış olmalıydın sen
sonbaharıma, zemherime her yönden doğan
bir güneş olmalıydın sen

seni çok özlüyorum annem..




72 yorum:

  1. Çok duygulandım. Bahar' cığım ... Tüm annelerin bu özel günü kutlu olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu özel günlerde çok duygulanıyorum handancım,
      çok teşekkür ediyorum sevgiyle..

      Sil
  2. Mavim anneler günün kutlu olsun :)
    Küçük meleğinle bir ömrün sağlıklı, huzurlu ve mutlu geçsin :)
    Kocaman öpüyorum seni güzel anne :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum prenses :)
      amin hepimiz inşallah :)
      canım ben dee :)

      Sil
  3. Çok güzel, anlamlı. Allah onları başımızdan eksik etmesin, iyi ki varlar.
    Anneler günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki varlar canım, çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Ne güzel ifade etmişsin Baharcım. O şekerin el izini de severim ben:-) Yok anacım o izler hiç azalmıyor, büyüyerek artıyor bir de:-)

    Öpüyorum seni kocaman. Anneler günün kutlu olsun senin de:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canım,
      el izleri evet okulda yapmışlar, gittikçe büyüyor :)
      ben de çok öptüm :)

      Sil
  5. anneler... maviye iz süren... ben de yazdım... :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel kalpli güzel arkadaşım , Gülcemin tatlı annesi senin ve tüm annelerin günü kutlu olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum benim zarif arkadaşım,
      her günümüz sevgi dolsun, öpüyorumm :)

      Sil
  7. annişkolar gunun kutlu olsuuunnn :):)

    dur ben handana da gitcem o da bir anne jeje

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavruş çok teşekkür ettim :)
      git tabi unutmaa :)

      Sil
    2. dur bunun daha 19 mayisi, 30 agustosu, 10 hazirani, 29 ekimi 10 kasimi, 31 aralik ve 1 ocagida olcakta işte hep zaman yani :)

      Sil
    3. :)) bitmez diyosun yanii :)

      Sil
    4. aramizda başka anne var mi ben onlara da gideyim dur hihi

      Sil
    5. var var yanda blog listeme bakabilirsin :)

      Sil
    6. telden baglanmanin dezavatntajlari vol 87756 madde - 13444 :)

      Sil
    7. :))) hihihi nihal var, müge var, meltem var tubaanne var, adanın annesi var, sayayım mı daha :)
      allahım şimdi linkte istersin sen :D

      Sil
    8. nutfeeeeeennnnn :):):)
      bugun mutlu mesut gunumdeyim de azcik. post akşama once bugunde bitsin :)

      Sil
    9. ay kıyamamm :)) tamam dur bekle azcık :)

      Sil
    10. http://mugekokluatik.blogspot.com.tr/
      http://www.kelebegingozunden.com/
      http://gunosabla.blogspot.com.tr/
      http://birazelifbirazada.blogspot.com.tr/
      http://meltem1975.blogspot.com.tr/
      http://tubanne.blogspot.com.tr/
      http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/
      daha da çok anne istiyorsanız 235 bin üyeli blogger annelere yönlendiriyorum sizi :)
      http://blogger-anneler.blogspot.com.tr/
      esenlikler dileriz :)

      Sil
    11. bi an noluyo dedim yazdigimi unuttum hehe :) bakiyorummmm

      Sil
  8. Anneler günün kutlu olsun canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn, çok sevindim :)
      çok teşekkür ediyorumm
      sevgimle..

      Sil
  9. Kızın çok şanslı :))
    Anneler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinkcimm çok şekersin,
      çok teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  10. baharcığım bahar gibi kalbi dolu dolu mutluluk saçan arkadaşım anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ediyorum senin de günün kutlu olsun,
      kuzucuklarınla mutlu günler dilerim :)

      Sil
  11. harika bir post olmuş canım benim:)
    gülüşümü de yerim ben yerimmmmmm:))
    pozuna bittiğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anneler özel ondan :)
      bizde seni öpüyoruzz sınav nasıldı:)

      Sil
    2. yaptık bir şeyler de zordu be kuzusu:)))

      Sil
  12. Baharcım canım, anneler günün kutlu olsun. Gülce'nin de yanaklarından öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum canım benim, öpüldün sen dee :)

      Sil
  13. Baharcım güzel yüreğini öpüyorum,Anneler Günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  14. Tüm annelerimizin anneler günü kutlu olsun efenim.

    YanıtlaSil
  15. Anneler günün kutlu olsun.. Anne olarak mutlu, huzurlu ve tabii sağlıklı bir ömür geçirmen dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  16. Canım baharım...benim gibi duygusal insanı ağlartın valla:) allah ızun ömür versin inşalllah bizlere...Ateşin de okulunda aynı hediye verdiler cuma günü hüngür şakırdım izlerken ve hediyeye bakarken...gülceni seni sardım sarmaladım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm güzel kalplim, sen ağlama hep gül.. sen huzursun..
      sen hep bir ışık bırakırsın ışığınla.. öyle güzelsin öyle yaşanası..
      ne güzel bir de çerçeve vardı çok hoştu minik meleklerin hediyeleri, ben de çok ağladım, allah hep güzel günlerini göstersin onların :)
      ateşi de seni de kocaman öpüyorum, seviyorum sizi..

      Sil
  17. profil resminnnnnnn çokkkkkkkkkkk tatlı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baharımmm çok güzelsin çokkkk:D
      çok ararsın beni çok çoook :D:D:D

      Sil
    2. o sensin canımm :)
      çok ararsın çoook :)

      Sil
  18. kıskandım ben de değiştim kkukkuyryruk:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy var ya değişmesen şaşardım hee :)
      ama çok güzelsin sennn :))

      Sil
    2. kardeş olduğumuzu anlıcak bu profilleri görenler :D
      ikiziz hattaaa ayyyyyyyy :D

      Sil
    3. olsun sana kardeşim diyebilir miyim, çok benziyozda :D
      öğrencilerim senin resmini görüce öğretmenim burda ne kadar güzelsiniz diyorlar:D
      sonra da kardeşim diyorumm yok sizisiniz diyorlar :)

      Sil
    4. ahahahhahhaaaaa valla mı gısss:D
      iyi güldüm hmm o kadar benziyoruz yani.
      ne ki doldur yani :D:D

      Sil
    5. valla :)
      allah seni ne yapmasın ağzımdaki sodayı ekrana püskürttüm yaa :)))
      bi yandanda whatspplaşıyom :)

      Sil
    6. ayyyy kujummmm tahmin yaptım sodayı siliver :))))
      ben de gelim de orda kopalaım :D

      Sil
    7. sildim şimdi :)
      gel gell :)

      Sil
  19. anneler günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  20. Annelerin en şairanesi / en mavisi
    anneler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  21. Çok duygulandım :(
    Anneler günün kutlu olsun, kızını ve seni öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili mien,
      benden de öpücükler, sevgiler..

      Sil
  22. anneler gunun kutlu olsun geciktim ama olsun :)

    YanıtlaSil
  23. Canım anneler günün kutlu olsun. Bir haftalık birikmiş yazılarını ve duygularını okuyorum yine. Şiir beni çok etkiledi. Anneler gününde hep çok buruk olurum anne oldum hala aynı duygu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyleyim hep, çok teşekkür ediyorum güzel insan..

      Sil
  24. Canim o el resmi beni cok duygulandirdi. Gecmis anneler günün kutlu olsun birtanem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de öyle ahumm..
      çok teşekkür ediyorum canım arkadaşım..

      Sil
  25. Geçmiş ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN MAVİİİİİMMM.yazamadım kutlayamadım bitanem. o kadar duygulandım ki anlatamam farid farjad eşliğindeki slow müziğimle:(benim annemle babamın hiç böyle fotosu yok:( ailenle hep mutlu ve huzurlu ol inşallah ..hakeden birisin canözüm....mck muck muckkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçeğim güzel yüreklim çok teşekkür ediyorum. çok diliyorum gönülden diliyorumm sen de bu güzel duyguyu tat istiyorum canım arkadaşım..
      sen de hep mutlu ol kalbi güzel dili tatlı şeker parçamm, çook öpüyorum seni...

      Sil