24 Mayıs 2014 Cumartesi

kendine kalkan ol benlik


Hayatta yaşama heyecanını insanlara bağlamak çok arızalı bir iş. Hele bu insanlar incir çekirdeğini doldurmayacak kadar yüzeysel insanlarsa.
Yaşama heyecanın kendiliğinden var olduğu hiç bir şeye endeksli olmayan bir çizgide beliriyorsan "sen" olmuşsundur artık. Sen, içinde yerini değiştirmeyen taşları yerine oturtmuşsan ve onların üzerinde yaşamı algılıyorsan; onlar, sana çok da zarar vermez anlıyor musun?
Kalıcı sebeplerin var, var olmayı güzelleştirmek adına. Bunu neden çabuk unutuyorsun ki? Bu kalıcı, değerli sebepler huzurun kaynağı ve var oluşun anlamı. Onları hayatına daha çok yay, senin dengeni bozmak için evrenle işbirliği yapan kafileyi değil. Bundan yirmi yıl sonra, ki yaşarsan, yapamadıklarına üzüleceksin. O halde yapamadıklarını İnya gibi listele ve onlara odaklan tatlı benliğim :))

Bu da kendime cumartesi hatırlatmam olsun günlük :)

Not: Resmi bana İnya gönderdi. Ne güzel yaa..

19 yorum:

  1. Ya bak İnya deyince aklıma geldi, biz sana krep yemeğe geliyoduk, kaynadı arada:-)

    Günaydın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet geçen hafta güme gitti, yarın gelin canımm :))
      günaydın :))

      Sil
    2. handan geçen hafta bahanesi vardı bu hafta yok ama oleyyy krep yicez :D
      banane banane :d
      pattiste yap :P

      hem belki gülcede konser verir bize :P

      bu arada sende yapamadıklarının listesini hazırla bence. sonra onlara odaklan bak ne hissediyosun :P
      empati empati :P

      Sil
    3. bahanem yok tımam yarın yapcam ve pattiste olcak:)
      gülce de trafik polisi şarkısını söyler :D
      yapamadıklarımı yazcam,onlara odaklanıcam yapmak için uğraşıcam kendimi mutlu edicem tutmayın beni:D

      Sil
  2. Oy ben Gülce'yi yerim sonra krepler İnya'ya kalır:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülce şimdi bir başlıyo şarkı söylemeye öğrendiği bütün şarkıları sıkılmadan söylüyor kaset kaydı gibi bir görsen çok komik:)
      bir de sonra evde sürpriz bişeyler yok mu bana versene diyo:)) tamam inya yesin tüm krepleri :)

      Sil
    2. hep krep hep krep alla allaaa :)
      bi deee gülceyi yeme yaaa kız azcık piyano çalcak sonra da şarkı söölücek bize
      ondan sona yersin :D

      Sil
    3. Yesin yesin:-) Ben konser üzeri tatlı kombinasyonu yapacağım:-) Mis:-)

      Sil
    4. tamam değişik bişey de yapayım :)
      evet piyanoda çalsın:)
      handancım süpersin, öyle daha güzel olur :)

      Sil
  3. Yazı da güzel, fotoğraf da güzel :)
    Sana ve İnya'ya kocaman teşekkürler o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de sana teşekkür ediyoruz canımm :)

      Sil
  4. Senin hatırlatmaların hep çok güzel oluyo ama :))
    Fotoğraf da çok güzel :)
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim o zamann :)
      evet ben de çok sevdim :)
      ben dee :)

      Sil
  5. ne güzel bir içsel konuşma olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitmez benim bu içsel konuşmalarım bilirsin :))

      Sil
  6. Selam. :)
    Yeni bir etkinlik oluşturdum. Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil
  7. Başlıktan da gayet açık (:
    Çok doğru,dostlar, aile, sevgili, hepsi bir noktaya kadar benliğine karışmalı.Daha fazlası olunca benlik mi kalır?

    YanıtlaSil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram