13 Mayıs 2014 Salı

Gün aydı..



Pamuk gibi bir bulutun içinde uyandım bugün mavi. Uykumun sünen uzunluğunda güzel düşler gördüm. Bir bulutun yumuşaklığında, aklığında uyanmak nasıl güzel mavi nasıl..
Bulut kardeş, güzel bir uyku verdi sonra dünya bizi döndürdü ve ben yeryüzündekilere mavi gökten baktım. Ağaçlara, nehirlere, evlere, tarlalara, dağlara.. Tarifi mümkün olmayan çağrışımlara gark oldum. Uzaktan bakmak çok başka mavi. Bambaşka. Nasıl desem, öyle hafif, öyle kuş gibi.

Bulut kardeş çok sonra koca bir dağın ardına yağmur damlalarını bırakacağını söyledi. Beni de gök kuşağından istiyorsam bir kuş aracılığıyla yeryüzüne bırakacağını söyledi. Bir kuşun kanatlarında indim bir mısır tarlasına. Oradan bulut kardeşin yağmuruyla yıkadım elimi yüzümü. Ansızın gök kuşağının yedi rengi damladı üstüme. Bu renk yağmuru, bu coşku, bu heyecan ben de kalmayacak farklı yüreklere akacak onları da güzel bir güne, iyi bir başlangıca uyandıracaktı. Hissediyordum.

Döndüm mısır tarlasına. Dokundum bir mısır püskülüne sevgili Aydemir gibi:
-Ne kadar güzelsiniz! dedim mısır püskülüne. 
Ne kadar güzelsiniz! dedim o tarlaya, büyük ağacın yapraklarına..

Gülümsedi her şey bana, küçük bir sevgi kabuğu kırıldı o an. 
Ne kadar güzelsin ey yaşamak dedim, 
Damla olup yaprakta bana gülümseyen yağmur ne kadar güzelsiniz!

34 yorum:

  1. Ne kadar güzelsin Bahar:-)

    YanıtlaSil
  2. Yaşamak güzel mi ? Bilmem de :)
    Sen böyle böyle herşeyi sevdirirsin ki bize :)
    Güzel yüreklim kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor ama güzel :) pembe gözlükler takmak lazım işte :)
      dilerim iyi hissettiriyordur :)
      ben de öptüm günaydınlar prenses :)

      Sil
    2. şeymaaaa yaşamakgüzel beee öyle deme amaa :)

      Sil
  3. şşt bak hafta sonu geliyo kahvaltıoya çağır benle handanı krep istiyozz bizzzz :D
    en azından ben istiytorum. daha haber vermedim ben ona ama olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. do duu duud youuu dududuu yuuu :)))
      bu sefer başka bişeyler de düşüneyim kahvaltıyaa :)

      Sil
    2. hahahaha oleyyyyy :) ben daveti aldım gidiyom :P

      handişo ben haber vercemmm :)

      Sil
    3. ver ver bir gün siz çağırmayın beni :D

      Sil
    4. ben evsizim şu an :D
      handana sööle sen onu :D

      Sil
    5. gerçi sen japon yemeği raaamen yapmıştın,
      neyse takıldım öyle kapım her zaman açık size :D
      blogumun üstünde yeriniz var:D

      Sil
    6. ramane benzemedi oo biş kere.
      ana fikri aldın ama sen :D

      Sil
    7. aldım evet, teşekkür inya :D

      Sil
    8. Haberi aldım, hemen yettim geldim:-) İnya bak eli boş gitmeyelim, sonra bi daha çağırmaz:-)

      Sil
    9. handancım inyacım cumartesi sabaha bekliyorum bak, ona göre planlarınızı yapın :D
      ay siz en güzel hediyesiniz bir şey getirmnize lüzum yok :))

      Sil
  4. Kötü anılara rağmen, yaşamak güzel çünkü onlar bile gün geliyor iyi bir şeye dönüşüyor-tecrübeye- (:

    YanıtlaSil
  5. :D çok güzel bende bulutta uyumak istiyorum :D yaşamak gerçekten çok güzel acısıyla tatlısıyla dolu dolu bir hayat yaşamak en güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulutlarda uyumak çok hoşş yapmalısın mynaa :)
      günlerdir rahat bir uykum yoktu ilk defa etkili uyudum ve bunları yazdım :))
      en güzeli dolu dolu yaşamak eveet :))

      Sil
  6. bunu okuduktan sonrada benım gozum aydı ruhumaydı *-*

    YanıtlaSil
  7. Her şeye rağmen yaşamak güzel. Tüm aksiliklere rağmen hemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeye rağmen ayakta durabilmek ve sarılmak sevdiklerine :)

      Sil
  8. Gerçekten çok aydınlık bir yazı olmuş. Çizgi filmde, Heidi'nin Peter'le dağlarda hoplaya zıplaya koşturmalarını hatırladım hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışığı ulaştıysa ne mutluu :))
      çok severim heidiyi :)

      Sil
  9. yasamak sevildigini hissedince guzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece öyle sınırlarsak mutsuz oluruz bence :)

      Sil
  10. çok güzel olmu... :))
    böyle sevmek lazım yaşamayı, böyle görmek gerek. buna insan gerçekten ihtiyaç duyuyor bazı bazı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sevindimm
      böyle bakmazsa insan nasıl katlanabilir zorluklara :)

      Sil
  11. Yüreğin o kadar güzel ki blog kraliçem benim,hayat yüreginin güzelliğini bildiği için sana hep gülüyor ve gülmeye devam edecek.,keşke herkesin yüreği snein gibi olsa be kelebeğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitanem hayat iyi bir oyun bozan olsa da ve hep direncini kırmaya çalışan insanlarla dolu olsa da iyi oynamayı gerektiren bir oyun gibi.
      bu oynayış sahtelik değil elbet burada kastettiğim her şeye rağmen onun iyi renklerini damlatabilmek o farkındalıkla onu kuşatabilmek :))
      baktığımız hayatın iyi bir yansıma ile bize dönmesi dileğimle canım benim..

      Sil
  12. kahvemle birlikte yazılarını okurken eşsiz lezzetler tadıyorum mavim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni çok seviyorum elsamm..

      Sil
    2. ben de seni çok seviyorum canım:)

      Sil

 
Copyright © 2010-2014. maviye iz süren - Konular · Yorumlar
Düzenleme: Ferhat Bayram