8 Mayıs 2014 Perşembe

civciklerimden :)


Okuldaki Haller:

Öğretmen kılık kıyafettteki değişiklikleri anlatmaktadır. Çocuklar siz ne tür kıyafetler giymeyi seviyorsunuz?
İpek söz hakkı alır, öğretmenim abiyeee :D

Dikte çalışması yaptırırken Ahmet Can bağırır öğretmenim Enes doğru yazmak bilmiyorr, bütün nefeslerim bitti anlamıyorr:D
Kaç defa söyleyeceğim çocuğum yazmak değil yazmayı diyeceksin evladımm..

- Öğretmenim laabom geldi gidebilir miyim?

- Öğretmenim bugün eve gidince annemden para alıp iki tane civcik (civciv) alıcam. Tek alırsam ölür, o yüzden iki tane alıcam.

- Çölde bebek cinsinde katil var. İnsanları öldürüyor, o yüzden çölden gitmemeliyiz örtmenim.. 
( çöl derken boş, ıssız alanları kastediyor)

- Öğretmenim galiba bunlar eve aşık olmuşlar. Baksanıza dakika sayıyorlar, ev mi önemli okul mu:D

- Örtmenim bu nazarı önce sizin sonra da arkadaşlarımın üzerinde gezdirebilir miyim? Nazar değmesin..

- Öğretmenim dün akşam babam bissürü eşya aldı. Dondurmanın birazını yedim birazını da bu akşam küllahta yiyeceğim.

- Öğretmenim kediler miyav diyer, diyer değil evladım deeeeeer:D

Melek Şeyda öğretmen derse kendini kaptırmış anlatıyorken usul usul gelir, kulağınıza bişey söyleyeceğim, Öğretmenim herkes mutlu olsun:D
Benim canım öğretmenim çok tatlı:D
Sizin gibi bir öğretmen olacağım :)

Öğretmenin ağzı kulaklarına varır ve Şeyda'ya sarılır. O gerçekten sınıfın meleğidir ve teneffüslerde ona içinden bir şey sorar, bu dileğim olacak mı olmayacak mı diye. Şeyda hep evet der, olacak der.

Öğretmen bazen onların dünyalarında kaybolsam hiç gerçek hayatın yolunu bulamasam diye geçirir içinden..


Not: Öğrenciler birinci sınıf öğrencisidir.



52 yorum:

  1. Çok tatlılar ama yaaa maşallah...gerçekten de çocukların dünyasında kaybolabilsek keşke, ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil
  2. insanın hayatına hayat katar bu çocuklar :)
    bayıldım, bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat, çok komikler çoğu zaman kendimi zor tutuyorum gülmemek için :)

      Sil
  3. Oy severim o civcikleri ben:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan, dünden beri civcik aklıma geldikçe gülüyorum :)

      Sil
  4. O güzel kalpli öğretmen sen misin yoksa :)
    Bu hikaye olsa bile sende öylesin biliyorum ki :)
    Öpüyorum seni kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma tanış, evet benim minik öğrencilerimden kesitler :)
      ben de canımm :*

      Sil
  5. Çok hoş oluyor bu minik öğrenci halleri:)) Hepsi sevimli tebessüm ettiren diyaloglar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir hayal kur, hiç bitmiyor sohbetleri çok rahatlar :)

      Sil
  6. Çocuklar çok tatlılar. Öğretmenlik kolay iş değil ancak sevmeyi, keyif almayı bilen bir insan için müthiş bir seçim. Çok sabırsızlanıyorum ben de, inşallah son bir sene :))
    Ben matematik öğretmenliği okuyorum ancak sınıf öğretmenliğini çok özel buluyorum. Güzel değil mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şenay benderli, ne güzel çok sevindim bir sene kalmış:)
      sınıf öğretmenliği zor ama dediğin gibi keyifli hale getirince güzel :)

      Sil
  7. Ne güzel diyaloglar bunlar böyle :) Keşke onların dünyasında kaybolsak, ne güzel olurdu. Sen bir sor hele onlara var mı acaba dünyalarında kalmanın ve hiç dışarıya çıkmamanın bir yolu :) Günaydın bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan, çok güzel olurdu
      tamam gidince sorarım Şeyda'ya :) günaydın canımm :)

      Sil
  8. "Çölde bebek cinsinde katil var. İnsanları öldürüyor, o yüzden çölden gitmemeliyiz örtmenim.. "
    yazık onaaaaaaa:( evde ıssız yerlerden gitmemesi için nasıl korkutuyorlarsa, o da kendi dünyasıyla birleştirmiş, acaip bir canavar yaratmış:/
    kıyamadım bak şimdi:/
    çocukların dünyası kadar temiz ve gerçek bir dünya var mı acaba?

    sevgilerimi yolluyorum mavim, hem sana hem civciklerine:) (bu arada ben de civcive civcik derim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alis, bu konuda slayt falan izlettim bilgisayardan ama evde farklı anlatılmış :(
      onların dünyaları çok saf :)
      ben de sana yolluyorum çiçeğim, civcik ne hoş,
      ya ben hiç duymadım ve çok güldüm :))

      Sil
  9. Allahımmm, ne tatlı civciklermiş onlar, her biri ayrı bir dünya, sözleriyle bizleri ayrı bir yerlere götürüyorlar, çok yaşasınlar, tabiki öğretmenlerimiz de;)) çok yaşa güzel kalpli öğretmenim:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook, çok şekerler hepsi de :)
      çok teşekkür ediyorum canımm :)

      Sil
  10. Günaydın güzel Bahar...çocuklarla yaşamak ....çocukları anlamak bizleri gençleştiriyor canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukların dünyasında uçmak çok güzel günercimm :)
      güzel bir akşam dilerim..

      Sil
  11. Sınıf öğretmeni olmanın avantajları :D Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dezavantajlarını yazmıyorum güzel yönlerini görmeye çalışıyorum :)
      teşekkür ediyorum çok :)

      Sil
  12. çok iyiler ya. :)
    uzun süre tebessüm ettirecek cinsten diyaloglar. civcikler bir de çöl kısmı çok hoşuma gitti. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Civcikler evet bir de söyleyişteki mimiklerini görmeliydin :)

      Sil
  13. Ama yenir ki bunlar :) Bende 2 yıl anaokulunda öğretmenlik yaptım çok iyi bilirim onların dünyalarını :) Her biri ayrı bir melek ve her an gülümseyebilecek anılarla dolu dolu günler geçirmemize sebep. Bence bunları sık sık yaz. Hem sen unuttukça hatırlar gülümsersin hem de biz mutlu oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam yemelik kahve tadım :) aa ne güzel yakınsın onların dünyalarına :)
      yazmadığım ve unuttuğum çok şey var :)
      tamam canım daha sık yazarım :)

      Sil
  14. Çocuklar dünyanın en saf ve en güzel varlıkları bu da onun ispatı çok şekerler harika bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onların dünyasında soluk almak hep iyi geliyor meltemcim :)

      Sil
  15. Ama çok tatlılaaar :) civcik, kuzenim de öyle derdi minikken :)

    YanıtlaSil
  16. çok tatlılar yerim ben onları ya :) çocuk olmakta zor yani örtmenim ne deseler düzeltiyorsunuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet şeker parçalarım onlar :)
      gıcık ya bu örtmenler :)

      Sil
  17. Ooov çok tatlılar! ♥

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir mesleğin var. Moral deposu bu civcikler :)

    YanıtlaSil
  19. Öğretmenlik mesleğinin eğlenceli yönleri kadar zor yönleri olduğunu hepimiz çok iyi biliriz. Onun için öğretmenlerimizin önünde saygıyla eğiliriz. Sevgiler Maviye İz Süren.. Civciklere de kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelsin nermincim çok teşekkür ediyorum :)
      bizden de güzel kalbine sıcacık sevgiler,
      mutlu bir akşam dilerim..

      Sil
  20. allahım onlar nasıl da tatlı diyaloglar işte biz öyle güzel bir çocukluktan geliyoruz sen de öylesin. Masumiyetini yitirmeyen temiz bir sevgiden. Melek Şeyda insanlık için dileyelim hep birlikte " herkes mutlu olsun" be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masumiyetini yitirmeyen sevgileri taze tutmaya çalışıyoruz şimdi de canımm
      onlar bu canlılığı, bu tazeliği anımsatan en güzel varlıklar :)
      dileyelim canım herkes mutlu olsunn :)

      Sil
  21. Cocuklar kadar güzel bir sey var mi ki

    YanıtlaSil
  22. Öğretmenlik meseleğine herzaman hayran olsamda hiçbir zaman öğretmen olamam iyi bir öğrenciyim ama korkunç bi öğretmen olurum :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğretmenlik evet çok sabır ve özveri gerektiriyor pinkcimm,
      öğrencilik daha güzel yaa :)

      Sil
  23. gece film izlerken bi sahnede civciv gordum burdada goruyorum bu bir isaret olmali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evrenden bir mesaj var ama yorumlayamadım ben :)

      Sil
  24. bittim yahu :)))
    hayat onlarla güzel,onlarla heyecanlı:)
    eee bir de senin gibi bir öğretmenleri var daha ne olsun :))

    YanıtlaSil
  25. canım ne güzel her şeyin pozitif yanını alman başka bir öğretmen şöyle de diyebilir, kesin sesinizi ve derse odaklanın saçmalamayınnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum bu hallerini serbest bırakıyorum evet disiplinsizler ne yapayım ya özgürce ifade edebilsinler kendilerini,
      hem kendileri mutlu oluyor hem de ben :)

      Sil